August 29, 2011

Hide the tremor in your hand

Nii see on, et kui kohe ei postita midagi, siis see aina lükkub ja lükkub edasi. Ma tean, et mul on paarist filmist rääkimata jäänud ("Melanhoolia" näiteks) ja nüüd ei olegi seda tuju enam. Küll aga võin näidata paari pilti ühest armsast kohvikust Lappeenrantas, kuhu nädalavahetusel ühele üritusele sõites korra sisse põikasime. 




Midagi erilist mul reisist muidu rääkida pole, piltegi pole eriti. Võibolla lisan mõned nendest homme-ülehomme õhtul tumblrisse, pole seda ammu uuendanud.

Homme on esimene koolipäev. Tunniplaan on sellelgi aastal lõbusavõitu - esmaspäev ja reede on vabad. Küll aga on need kolm koolipäeva nädalas päris pikad, poole üheksast nelja-viieni. Kõik ained ja õppejõud on uued peale inglise keele, ainult erialased ained ongi. Arvan, et tuleb tegusam aasta kui eelmine, kuid eks see selgub paari kuu jooksul. Kahju on ainult sellest, et nüüd on küsimärgi all mu lemmiktrenni jõudmine kolmapäeva õhtuti. Muidu ootan kooli väga, esialgu on ikka huvitav :)

Sügisel ja talvel on minuarust blogi pidamine raskendatud, kui see põhineb fotodel. Kooli kõrvalt jääb niigi vähem aega erinevate asjadega tegelemiseks, kuid õnneks ei tundu asi hetkel väga lootusetu. Ma ei oska öelda, milliste postituste osakaal suureneda võib ja kas postitusi hakkab nüüd tulema harvemini või jääb tase samaks. Üritan end mitte selliste mõtetega vaevata - tulevad siis, kui on millest postitada. Tean seda tegelikult väga hästi, kuid mingisugune soov enda followere mitte alt vedada püsib isegi siis, kui kirjutada ainult endale mälestuseks. Igatahes kui on mingisuguseid küsimusi või soovitusi, ükskõik kas blogiteemalisi või muid, siis kommentaarid on alati oodatud ja formspring on mul samuti olemas.

Soovin kõigile ilusat nädalat ja õppuritele head kooliaasta algust! 

No comments: