August 11, 2011

The end


See on nüüd viimane postitus meie mini-reisist. Meie viimaseks sihtkohaks oli Karksi-Nuia. Võrust alustasime sõitu päris varakult ja olime umbes lõunaks kohal. Käisime Karksis toidupoes ja suundusime järvemajakesse, mis oli mõnusalt privaatses kohas. Päeval üritasime paadisillal päevitada, kuid tuul oli päris jahe. Ujumine oli ka veidi probleemne, sest selleks pidi paadisillalt redeli pealt vette minema. Ma ei julgenud jalgu põhja panna, kuna silme ette kerkisid muda, vetikad, koletised ja vesiroosiväädid. Ja kuna ma jalgu põhja ei pannud, siis suutsin ma vaid närviliselt 5 sekundit ühe koha pealt siputada, kuni ma jälle välja läksin. Õhtul grillisime, jälgisime väga väga suurt ämblikku, tervitasime naabrite kassi ja vaatasime läpakast Shaun of the Dead'i, mis polnud päris minu teema.

Kokkuvõtteks nii palju, et oli väga tore, nägime palju. Sõitsime mööda huvitavaid teid. See oli minu jaoks esimene kord niimodi veidi pikem sõit omal käel ette võtta. Kõige enam meeldis mulle Saare järve ääres telkida ja Rõuges õhtul majakese ees istuda. Eestis on palju näha, nii et arvatavasti saame sellisel viisil nii mõnedki suved veel sisustatud.






Here's the last part of our trip. From Rõuge, we headed to Karksi-Nuia. We stayed at a little lake house, situated in a private place in the woods. We swam, sunbathed, watched a horribly large spider and said hello to a wandering cat. We finished the night watching Shaun of the Dead, which wasn't really my cup of tea.

No comments: