August 30, 2011

Crazy, Stupid, Love (2011)


Praegu kinos jooksev "Crazy, Stupid, Love" osutus meie valikuks praktiliselt ainult sobiva kinoaja tõttu, kuid seda suurem oli üllatus, kui vaadatu osutus päris normaalseks romantiliseks komöödiaks. Kui normaalseid komöödiaid veel leidub, siis romantilised komöödiad on üldjuhul väga väga imalad ja ebaelutruud.


Calile ootamatult tahab ta naine Emily lahutust. Peale esmast šokki kohtub ta klubis noore elumees Jacobiga, kes jagab vanamoodsa ja trenditu Caliga hea meelega oma teadmisi naiste vallas. Vanemate lahutus ei morjenda oluliselt perepoeg Robbiet, kuna tema on ametis endast 3 aastat vanemat lapsehoidjat endasse armuma panemisega. Lapsehoidja Jessica huviorbiidis on aga äsja vabanenud pereisa Cal.


Minuarust oli film täis põnevaid süžeepöördeid ja loomulikult oli mul hea meel vanu tuttavaid näitlejaid näha. Eriti üllatunud olin Analeigh Tiptoni ilmumise peale, ma ei teadnud, et ta mängib seal, või et ta üldse näitlemisega tegeleb. Ta on ANTM'i üks mu lemmikumaid osalisi (sellest peaks lausa eraldi postituse tegema, kes mulle kõik sealt meeldinud on :D). Nii et naljakas vaatamine, huvitav, mõned kohad olid sellised tüüpilised aga neid oli õnneks vähe. Ega seda täiesti elutruuks vist lugeda ei saa, just et nii palju juhtub lühikese ajaga aga midagi väga üleloomulikku seal küll pole. 


Järgmine film, mis just kinodesse on jõudnud ja mis mind huvitab, on "Midnight in Paris". Võtan selle plaani :)

1 comment:

Maiken said...

jei, Analeigh oli tõesti nunnu ANTM'is ja tee jah postitus sel teemal! väga lahe mõte mu meelest :P