July 3, 2011

We'll be rich in memories of all the places we've captured without camera


Viimasel ajal on päris kiirelt ja toredalt läinud. Kuumus pole just meeltmööda aga ega talve ei tahaks samuti. Selline 16 - 23 kraadi on õige vahemik. Eile käisin tantsupeol. Küll aga oli tantsu vaatamine tunduvalt keerulisem kui staadionil. Ma väga loodan, et järgmised korrad on see jälle kuskil, kus pingid asetsevad tantsijatest tunduvalt kõrgemal. Reedel oli viimane praktikapäev. Nüüd pean veel ainult 4-leheküljelise aruande kirja panema. Kavatsen selle järgmise nädala jooksul ära teha ja siis on terve suvi kohustusteta. :)

Pool aastast 2011 on möödas. Väga õigel ajal tuli mulle meelde, et panin enda uusaastalubadused siin blogis kirja. On ikka võimalik küll enda väljaminekuid vastavalt vajadusele piirata ja olen seda tublisti siiani teinud ja suuri väljaminekuid pole ette võtnud (kui välja arvata ühtede vagabondi jalanõude soetamine. mõtlen, et see oli vist tegelikult veidi ebavajalik ost). Kui aasta alguses mul kindlat eesmärki polnud, siis nüüd olen ma selle leidnud: nimelt kogun raha uue kaamera ja 2 objektiivi jaoks, et need sünnipäeval endale osta. Mu fotokas on tegelikult juba päris vana. Sain selle endale kasutatud kujul 2008. aasta suvel, eelmine omanik ostis selle arvatavasti 2003 või 2004. Ja nüüd hakkab see kahjuks vaikselt kulumismärke ilmutama, aeglane on see niikuinii. On vist tark mõte hakata uue kaamera peale mõtlema enne, kui eelmine täiesti otsad annab.

Ka vett olen tublilt joonud :D Kirja jäi panemata tegelikult ka see tüüpiline uusaastalubadus rohkem trenni jõuda ja tervislikumalt süüa ja lõpuks selle tulemusena kaalust alla võtta. Trenni olen üpris hästi jõudnud, toitumises erilisi muudatusi pole ja kaalust olen alla võtnud alla ühe kilo.. Tundub, et ma ei ole seda lubadust lihtsalt väga tõsiselt võtnud, sest elu on näidanud, et kui midagi ikka väga tahta, siis selleni ma ka mingit moodi jõuan. Ju pole kaalulangus hetkel lihtsalt kõige aktuaalsem teema. Ei oska öelda, kas aasta teine pool selles vallas mingeid muudatusi toob. Drastilisi igatahes mitte.

Mis puudutab paremaks inimeseks olemist, siis selle kohta ei oska kommentaare jagada. Üritan olla rahulik ja tasakaalukas ja see on tihti ka õnnestunud.

Olen unustanud siin kirjutada, et sain endale statiivi! Olen selle ostmisele mõelnud juba vähemalt 2 aastat aga tundub, et polnud tegu piisavalt vajaliku asjaga. Muidu oleksin selle arvatavasti juba varem soetanud. Nüüd aga leidis Allar kodus garaažist ühe statiivi, mis arvatavasti kuulus tema vanaisale. See on vist päris vana ja natuke ebakindel. Ekstreemsetes oludes (loe: muld ja muu loodus) võib see mind võibolla alt vedada aga asfaldil ja vaiba peal seisab ilusti :D Pole veel jõudnud seda korralikult katsetada. Vähemalt praegu tundub, et reaalselt kasutan ma seda vaid õhtuti linna vms pildistades. Eks aeg näitab!

Võtsin ühe uue sarja käsile. Häbi häbi mulle, et võtan aina uusi sarju ette, kui omal mitmed poolikud on (Freaks and Geeks, Daria, isegi Gossip Girli viimane season pole mul lõpuni vaadatud). Igatahes, nüüd vaatan hoolega "Six feet under"it ja see on päris huvitav. Mäletan, et kunagi tuli see telekast aga siis ei ilmutanud ma mingisugust huvi, võibolla olin liiga noor. Soovitan vaadata, kui draamasarjad ja omamoodi huumor peale lähevad.

Nüüd aga suundungi tagasi sarjamaailma. Teisipäeval sean sammud päevaks Tartusse ja edasised plaanid puuduvad. Hea on lihtsalt olla!


2 comments:

Maiken said...

pean lihtsalt mainima, et need värvikirevad lillepildid on väga ilusad!
ja edu sulle eesmärkide täitmisel! :) minu (ja elukaaslase) suur projekt ja eesmärk on sel aastal remontida tualettruum, suur esik ja veel üks pisike tuulekoda. just eile sai algust tehtud vanade veneaegsete juhete kaasaegsete vastu vahetamisega ja oi seda kipsitolmu! pesin umbes 7 korda põrandaid (sellega tolmutamine kahjuks veel lõppenud pole :D)

Eliise said...

Aitäh!
Ma üldjuhul ei salli sellist "eesmärgid-aitavad-edasi" klišee juttu aga see on tegelikult ikka väga tõsi küll.
Edu teilegi, nii remondi kui tolmuga :D