July 14, 2011

Live the life you love

Mõned suvised pildid Kadi juurest, kus mõnusalt aega veetsime. Õhtul vaatasime kanatortillasid süües filmi "Going the Distance", mis aga ei jätnud väga suurt muljet, selline kerge vaatamine, kuid veidi liiga tüüpiline. Ja hommikut alustasime virgutava hommikusöögiga aias. Parim algus ilusale päevale!

Üldse on mul nii hea meel, et ma Kadiga tuttavaks sain. Tutvusime paar aastat tagasi sügisel Lapimaa reisil. Ma olen tähele pannud, et sellised reisil/laagris vms kohas sõlmitud tutvused kipuvad hääbuma kodurutiini tagasi jõudes. Et isegi kui laagris saad kellegagi väga hästi läbi, siis see klapp kaob peale linna jõudmist, pole enam nii palju ühist ja harva võetakse ühendust üksteisega (eriti kui eraldi linnades elada). Võibolla on see minu teema aga kuskil eemal olles on selline teine õhkkord, sõprussuhted on küll kergemad tekkima aga sama kergelt need üldiselt ka kaovad. Aga Kadi on vist tõesti mu esimene selline tuttav, kellega peale koju jõudmist ikka suureks sõbraks jäin. Ja juttu jätkub siiani kauemaks :)






Some photos of the time me and Kadi spent together at her house. In the evening we watched a film called "Goin the Distance" while eating some chicken tortillas. The next morning we decided to have breakfast in the garden, which was a beautiful start to a nice summer day!

1 comment:

Maiken said...

ilusad pildid on :) ja herneid tahaks :P