June 22, 2011

Water for Elephants (2011)


Jacob jätab oma veterinaari õpingud pooleli peale oma vanemate traagilist surma. Kuna tema kodu oli laenu katteks, jäi ta sellest ilma. Saatuse tahtel satub ta rändtsirkuse rongi peale ja saab seal veterinaarina tööd.

Oh, võtan end lõpuks kätte ja kirjutan oma mõtted üles. Käisin seda filmi paar nädalat tagasi kinos vaatamas. Ma ei oodanud eriti midagi, tundus selline hollywoodi värk. Võibolla mängis rolli kinos vaatamine, siis meeldib tavaliselt vaadatu rohkem, või oli vastav tuju. Sest kui ma tagasi mõtlen, ma ei suudagi konkreetselt öelda, et mis mulle meeldis aga vaadata oli huvitav. Vigu ei otsinud :D Ma jäin mega rahule, et kurja meest mängis just Christoph Waltz, talle sobib selline roll. Witherspooni suhtusin eelarvamusega, aga ei häirinud, samas ei olnud ka midagi väga vaimustavat. Teistsugune lugu oli, tsirkust ma ei salli aga polegi enne vist mingit tsirkusefilmi vaadanud.


Jacob abandons his veterinary studies when his parents are killed. He also looses his home because of financial problems. He joins the circus and becomes the vet there.

I saw this one in the cinema and usually the movies I see in the theatres impress me more than the ones I watch at home. So again, I didn't expect much but the story was interesting. I was pleased to see that Christoph Waltz played a bad guy again. Reese Witherspoon didn't amaze me but she was okay. Overall it was okay, I liked it but as time goes by it's hard to point out what exactly did I like. I guess it's not the most memorable movies but still entertaining.

2 comments:

Maiken said...

ma ei teagi nüüd, kas peaks seda filmi vaatama või mitte.. dilemma :D vihkan samamoodi tsirkust.
Witherspoon'il on igatahes nunnu outfit esimesel pildil ja elevandid on tohutult armsad.. kahju ainult, et nad (filmi)tsirkuses peavad olema..

Eliise said...

No seal on seda kurba tsirkuse poolt ikka küll, mis tingimustes loomad elavad ja kuidas nendega ümber käiakse.. Ma arvan, et vaata ikka, sest lõpp on vähemalt õnnelik :)