June 26, 2011

Paper planes in playground games


  • Jaanipäev möödus rahulikult. Olime muidu minu juures aga käisime stroomi rannalt läbi ja sõitsime juba tuttavaks saanud pirita-lasnamäe tiiru ära. Tuul oli jube kõva, rannas hakkas pea sellest tuikama. Kahju, muidu oleks hea meelega kuskil veel jalutanud. Pildid on jaanipäevast, mitte midagi erilist, aga otsustasin need vahelduseks veidi teisel kujul presenteerida.
  • Terve eilse päeva jamasin tumblriga. Juba mõnda aega olen tahtnud ühte kindlat kohta, kuhu panen valiku enda fotodest üles, zeniti fotodel on selline koht siin. Flickr tundub mulle hästi sümpaatne aga sinna kontole laadisin kunagi blogi jaoks pilte, linkisin need siia. Siis ma ei teadnud, et flickris on limiit, kui ei maksa.. Ja nüüd proovisin tumblrit. Esmalt jamasin piltide suurusega: leidsin meeldiva kujunduse, kuid selle kujunduse puhul ei saanud pildisuurust muuta. Siis tahtsin tausta valgeks muuta aga ei saanud hakkama. Igatahes olen hetkel enamvähem rahul, minu pildiblogi-tumblr on siin. Muidu ma tumblri vaimustusest suurt aru ei saa aga annan aega, võibolla hakkab meeldima.. :D
  • Homsest hakkab teine praktikanädal. Olengi vist juba liiga kaua niisama vedelenud. Täna kavatsen veidi asjalikum olla, lähen trenni ja võtan vist paari kapi koristamise ette. Ootan juba uut kuud, juuli lõpus lähme maale!

2 comments:

Maiken said...

nägin su tumblr'is seda imeilusat maasikate ja kiividega kooki ja kõht läks nii tühjaks kohe :D

ja kui kappide koristamisest rääkida, siis mind ootab natuke sama tööd ees puhkuse puhul :P

K. said...

Vau, hea mõte fotode esitlemiseks!
Ma ei saanud ka tumblr'ile alguses väga pihta, tundus nii kohmakas ja jäi soiku... siis avastasin reblogimise võolud ja nüüd on see selline... inspiratsiooni ja i-like-this blogi kõikidele fotodele, mida ma elu sees ei viitsiks oma arvutimällu seivida. Aga see kujunduse osa ei meeldi mulle senini, sest tegelikult ei ole ma oma blogikujundusega seal endiselt rahul. Oh well, elab üle.