May 14, 2011

The Jacket (2005)


Sõjaveteran saadetakse vaimuhaiglasse, kuna ta arvatakse süüdi olevat kuriteos, mida ta ise ei mäleta ja eitab. Seal saab temast ühe doktori katsealune - ta lukustatakse mitmeid kordi surnukambri sarnasesse kitsasse "sahtlisse", olles ise samal ajal hullusärgis. Mingil seletamatul kombel suudab ta nende katsete ajal tulevikku rännata (mõned tõlgendavad neid sündmusi hoopis nägemustena, kuid ma tahan uskuda, et need sündmused tegelikult ka toimusid). Ta kohtub naisega ja usub, et see on see sama inimene, keda ta nägi enne haiglasse sattumist, kuid kes oli siis alles väike tüdruk.


Huvitav film, ma pole suur müstika fänn aga midagi mulle meeldib siin. Keira Knightley kindlasti. Harjumatu näha teda sellises rollis - ettekandja, kelle kasvatas üles joodikust ema (+ ameerika aktsent). Nägin seda filmi kunagi ammu kui see välja tuli aga nüüd vaatasin uuesti ja mulle tundub, et ma ei vaadanud seda siis lõpuni, lõpp polnud üldse meeles ja oleks nagu esimest korda seda vaadanud. Lõpp mulle igatahes meeldib. Ei oska suurt midagi lisada, ei teagi miks.


A war veteran is wrongly sent to a mental institution for a crime he can't remember and denies. There he becomes the object of a doctor's experiment, which means that he is put into a morgue several times while being in a strait jacket. While in the morgue, he can somehow travel time and visits the future. He meets a woman he believes he saw before he was put into hospital.

I'm not a fan of mystery and time travel and such but I enjoy this movie, maybe thanks to Keira Knightley who is a great favourite of mine. It's funny to see her in a role so different of her usual ones - being a waitress who was brought up by a drunkard mother (+ the american accent). I've seen this movie before but I don't remember seeing the ending, maybe we only watched the first half of it. Anyway, I like the ending. There's nothing much to say, it's a decent movie.

No comments: