May 5, 2011

Hall ja roosa (ja juukselõikus)


Lasin lõpuks juuksed lühemaks lõigata aga läks maha veidi suurem jupp kui algselt plaanitud ja mul on väga hea meel, et läks. Praegu mõtlen, et äkki oleks võinud isegi natukene veel lühemaks võtta aga alguseks vast sobib. Nii lühikesed juuksed olid mul viimati vist 8. klassis.. Eriti rahul olen sellega, kuidas lühemate juustega hobusesaba välja näeb. Veel midagi uut - lakkisin küüned värvilise küünelakiga (ja ei võtnud lakki kohe maha). Tuttavad teavad, et mul on mingisugune teema oma küünekujuga, olen nimelt otsustanud, et sellistele küüntele sobib vaid läbipaistev lakk. Aga näe, proovisin ja arvan, et pole hullu. Ühtlasi sain lõpuks oma kauaotsitud halli kampsuni, just sellise helehalli nagu vaja.


I had my hair cut and although it doesn't look that different, only a bit shorter, I'm very happy with the outcome. I've always had long hair so this lenght is short for me. I even think that they could have cut even a little bit more. It's so much more easy, taking care of shorter hair. I've also painted my nails with something else than a transparent polish. I've always disliked the shape of my nails so I've never painted them with colourful varnishes. But this time I even like the look. And I got my light gray cardigan from Finland, I've been looking for one for a long time.

2 comments:

Kadi said...

Ooo, kuule väga kena! sobib sulle!

Maiken said...

vinged kõrvakad ka! nagu mingi hiigelsitikas :D