May 23, 2011

Ever-changing


Ostsin endale trööpamiseks eelmisel nädalal Walkingist tennised. Aga need said oodatumast ilusamad nii et ma ei tea kui väga ma raatsin neid "trööpamis-olukordades" kanda (st. mudas ja vihmas ja maal). Kui nüüd mõelda, siis kummikud oleks vist praktilisem valik olnud..

Mu riietumisstiil on paari aastaga muutunud, nagu arvatavasti paljudel teistel minuealistel. Kui ma hetkel tunnistan praktiliselt kõiki jalanõusi (siiski kummikud ja crocsid ei tõmba, v.a. seenel ja maal), siis u 6-7 aastat tagasi tunnistasin ma ainult tenniseid ja tanksaapaid. Ja loomulikult oli must püha värv. Vahel võisid kõne alla tulla ka punane ja valge, üldiselt siiski tumedad toonid. Värvid värvideks aga tennised ja tanksaapad olid the thing, soojal ajal tennised, muul ajal tanksaapad.


Need ruudulised püksid olid mu suured suured lemmikud humanast. Võibolla kannaks neid tegelikult praegugi.. Igatahes, muud ma ei oskagi kommentaariks öelda kui, et ju siis oli vaja sellist isehakanud emo/punkari või ma ei teagi mis perioodi, et sealt edasi areneda. Kuskil 2008 hakkasid asjad teises suunas liikuma ja nüüd olen siin kus ma olen, ilma kindla stiilita aga ometi rohkem rahul kui kunagi varem. End niimodi piiridesse sättida ja siis üritada nende piiride sees riietuda on ju raske. Vahel mõtlen, et seda tüdrukut, kellega mu noormees 2005 aastal suhtlema hakkas polegi enam suurt järel. Aga siis jälle valin poest endale just tennised välja, sest midagi ikka kangesti tõmbab nende poole. Lihtsalt nüüd osutuvad valituks lillelised, mitte tingimata mustad :)

Nüüd aga jätkan oma unist ja vihmast esmaspäeva Band of Horses'i seltsis. Ilusat algavat nädalat teile!

♥♥♥

Last week I bought myself floral sneakers. I needed something to wear when it's rainy and muddy and I don't want to wear my best shoes but those sneakers are way too pretty for that kind of treatment. I should have bought myself some rubber boots instead.

My style has changed over the past few years, that has probably happened to a lot of people my age. There was a time about 6-7 years ago when I didn't wear anything else but sneakers and combat boots. The colour black was holy, sometimes I would weat red or white, but mostly dark colours. Those dark green pants were my favourites. I don't know what else to say, maybe that kind of period was necessary for something. Around 2008 my style sarted eveolving to what it is now - there's no name for it, I wear what I feel comfortable in. I'm happy that way, allowing myself to wear something from every style. Sometimes I wonder about the young girl my boyfriend started dating in 2005, there's not much left of her. But then again I buy myself a new pair of sneakers, but this time with a floral pattern, not definitely black :)

Now I'm off to enjoy my sleepy and rainy Monday with Band of Horses. Have a nice start to the week :)

1 comment:

Maiken said...

no tõesti superarmsad ketsid ju! see lillemuster on nii-nii mõnusalt suvine :)

ja ma mäletan, kui ise ka vaid musta kandsin.. riided, jalatsid, ehted - ühesõnaga kõik.. olid ajad :D kuigi nüüd kannan samuti hea meelega, aga siiski üritan üleni musta riietumist pigem vältida.. liiga sünge.