May 6, 2011

!


Huvitaval kombel sattusin ma alles seekord Helsingis olles esimest korda sealsesse raamatupoodi, Suomalainen Kirjakauppa, nii kolme sepa kuju juures kui ka Kamppi keskuses. Äge pood, lisaks raamatutele oli seal suur valik käsitöökaupu ja ilusaid märkmikke ja albumeid. Ostsin endale ühe märkmiku ja fotoalbumi, kokku 12 eurot, mõlemad olid soodukad. Selle fotoalbumi üle on mul väga väga hea meel. Eestis on päris nigel valik tühjade lehtedega fotoalbumeid (st. pole kiletaskuid, vaid pildid kinnitatakse fotonurkadega "nagu vanasti") ja nüüd sain täpselt sellise nagu vaja - mustad lehed, suur formaat, ilusad kaaned. Tegelikult saaks ise ka sobiliku albumi köita aga seda kunsti pole ma veel omandanud kuigi minusugusele märkmiku- ja albumihullule oleks see üks vajalik oskus küll.



Raudteejaama metrootunnelis on üks kommipood, mis müüb odavalt teiste poodide jääke ja tooteid, mis varsti hakkavad tähtaega ületama. Loomulikult ei lahkunud ma sealt tühjade kätega. Panda tooted on mu lemmikud ja õnneks on neid Eestis ka saada, kuigi seda Duello asja pole ma varem näinud kuskil.



Veel ostsin kleidi Vilast (nägin seda Eestis ka aga siis ei tekitanud mingeid tundeid, trammiga sõites nägin seda vaateaknal ja mingisugune klõps käis peast läbi), seeliku, kampsuni, t-särgid, küünelakid ja kõrvarõngad H&M'ist.



Võin öelda, et jäin seekord oma ostudega megarahule, eriti kleidi, kampsuni, fotoalbumi ja putukakõrvarõngastega. Need kõrvarõngad jäid kohe silma ja teadsin ilma pikema kaalumiseta, et need on just õiged.


These are the purchases I made in Helsinki - a notebok and a photoalbum with blank black sheets from Suomalainen Kirjakauppa (a local bookstore), some candy, a dress from Vila and a skirt, cardigan, t-shrits, nail polishes and earrings from H&M.

3 comments:

Kadi said...

Aaah, appi mis poeskäimisisu nüüd peale tuli!! :D Nii ammu pole uusi riideid ostnud! :D

birgit said...

aaah, need kommid:D & need putukakõrvarõngad on nii nii nii ilusad:]
mulle väga-väga meeldib su blogi!:D

Eliise said...

Minu šopinguisu on (üllatavalt kombel) hetkel taltsutatud :D Kuigi Paavlisse või kuhugi sarnasesse kohta võiksime hüpata koos küll mõni aeg?

Aitäh, Birgit! :)