May 31, 2011

Banaanimuffinid kreeka pähklitega


(nami-nami retsept)

3 banaani (mida küpsemad, seda parem)
2 muna
175 g nisujahu
100 g suhkrut
2 tl küpsetuspulbrit
2 tl vanillisuhkrut
0,5 tl soola
100 g võid
75 g kreeka pähkleid (panin silma järgi suvaliselt)

Sulata või, lase veidi jahtuda. Koori banaanid, suru kausis kahvliga katki. Sega juurde munad. Teises kausis sega kuivained. Lisa banaani-munasegule vaheldumisi jahtunud sulavõiga. Viimasena lisa hakitud pähklid. Sega tainas läbi, jaota paberümbrisega vooderdatud muffinivormidesse. Küpseta 200 kraadi juures 20 minutit.

Lemmikud, nii pehmed ja mahlased ja pähklid annavad palju juurde!

Today I tried out a new recipe for banana muffins with walnuts. They turned out great, it's my new favourite recipe for muffins. You'll need 3 bananas, 2 eggs, 175 g of flour, 100 g of sugar, 2 teaspoons of baking soda, 2 teaspoons of vanilla sugar, 0.5 teaspoons of salt, 100 g of butter and about 75 g of walnuts. Melt the butter and let it cool a bit. Mash the bananas and add eggs, mix until even. Mix all the other ingridients (except the walnuts). Add it to the egg-banana mixture with melted butter. Then add chopped walnuts. Bake at 200 degrees for 20 minutes.

5 comments:

Maiken said...

ja tekkiski tahtmine proovida :P muffinitega on mul alati selline imelik lugu, et suudan neid mingi valemiga toota poole rohkem kui retsept ütleb.. täiesti tavalisi vorme kasutades kusjuures ja komponentide koguseid mitte muutes..

Eliise said...

Kindlasti proovi, ma pole enam mahlasemaid ja mahedamaid muffineid saanud! Mul ikka kipub seda ka juhtuma, täna pidi tulema 12 tükki aga mul tuli 16..

Lela said...

Mul on üks küsimus muffinite küpsetamise kohta: kas mune peab lihtsalt segama, kloppida ei ole vaja?

Eliise said...

Ma kloppisin munad klaasis igaks juhuks ära, enne kui need banaanidele lisasin.

Vabanadan hilise vastuse pärast. Loodan, et siiski oli abi :)

Lela said...

Pole vaja vabandada! :) Eks ma siis ka klopin natuke. Peagi proovin neid muffineid!