May 30, 2011

127 Hours (2010)


Vaatasin mõni aeg tagasi lõpuks selle filmi ka ära. Sellest ikka räägiti jube palju, rohkem veel kui Black Swanist aga erinevalt Black Swanist ei ole see lavateos minuarust kogu kõmu väärt. Et minust mitte valesti aru saada - see lugu, tõestisündinud lugu on igal juhul märkimisväärne ja tõesti uskumatu aga kui hea selle jutustus on, ma ei tea. Samas ega ei anna vist väga sündmusterikast filmi niikuinii teha kui mees on kivi all kinni. Minu pettumuseks olevat mõned stseenid lisatud juurde, päriselt ei juhtunud vist seda vette hüppamist võõrastega ja mingit eks-tüdrukut ei eksisteerinud ka. Nii et kui oleks järginud õigeid sündmusi väga täpselt oleks veel igavam vaatamine olnud.. Ootused olid kõrged, Danny Boyle'i teised 2 filmi, mida näinud olen (Slumdog Millionaire - geniaalne, 28 Days Later - üks mu lemmikutest), on ikka jälje jätnud, see film aga mitte. Võib järeldada, et mulle jäi lihtsalt kogu asi kaugeks.

Some time ago I finally watched "127 Hours". I'm not sure if the fuss around it is justified. Don't get me wrong - the story is incredible, just not the movie about it. I guess it's difficult to make something unforgettable about a man trapped under a rock. I was disappoined that some of the scenes (jumping into the water with 2 strangers, the memory about the ex-girlfriend) were added to spice things up. So if they hadn't added those things it would have been even more boring. My hopes were high, the 2 films I have seen from Danny Boyle were interesting to say the least ("Slumdog Millionaire" and "28 Days Later", which is one of my favourites). I guess I just wasn't it the right mood.

No comments: