April 19, 2011

Stay out of trouble, stay in touch


Täna jõudis postkontorisse mu kott ebayst. Ma ootasin tooni poolest midagi muud, natuke kollasemat ja nüüd ma ei teagi täpselt millega ja kuidas ma seda kannan, või kas üldse kannan. Pean loominguliselt lähenema, sest esimesena pähe torkavad värvid, millega võiks kombineerida (beež, pruun, kreemikas) ei ole mu garderoobis üldse esindatud. Punasega vist sobib ja tumesinisega.. Ja kas must ja pruun koos on midagi täiesti keelatut? Või tähendab, täiesti keelatud pole mitte miski aga ma kuidagi tõrgun selle mõtte peale, samas olen blogides näinud väga edukaid musta-pruuni kombinatsioone. Ehk siis töötab kui terve riietus pole musta värvi, vist..? Ma ei tea üldse.


Mul on endiselt vahva olnud, kuigi nädalavahetus on juba läbi. Pühapäeval sain veel ühe sõbrantsiga kokku, jalutasime metsas, nii soe oli. Peale seda läksin õhtul isegi trenni, megaväsitav oli aga seda parem. Pärast on nii hea tunne. Ma peaks end iga kord sellega motiveerima kui trennist viilin vahel - see tunne peale trenni on tegelikult kõike väärt. :) Eile õhtul käisime paari kursakaaslase ja tudengitega Rootsist bowlingut mängimas. Ja nüüd on mul plaanis tihedamini bowlingut mängida, päris fun ja hea vaheldus. Täna on ka tore olnud, päeval käisin korra koolis, siis väike hessi ring, toidupoest läbi ja koju. Ema on praegu veitsa aega Eestis aga järgmisel nädalal lähen ma juba tema poole Helsingisse. Lükkasin minekut edasi, et ilmad piisavalt ilusad oleks. Ja nüüd kavatsen natukene pilte sorteerida, albumita pilte on päris palju kogunenud.



Today I received my bag from ebay. The colour is not as yellow as I pictured it to be so now I'm a bit confused what to wear it with, or if I will wear it at all. I should think out of the box because the first colours I would wear this bag with with (brown, beige, cream) are not really represented in my closet. I can think of red, maybe navy. But black is the one I'm really confused about. Is black and brown together a big no-no? I have heard that it's the only fashion rule you can't break although I have seen some great black-brown combos in some blogs. I guess it might work if the outfit is not entirely black.

Otherwise, it has been great. I enjoyed my weekend very much - spending time with my girls in a cafe and having long walks now that the weather is warm. Sunday after having another walk with my friend, I went to the gym and the workout was really tiring. But the feeling after a workout is all worth it! I should motivate myself more with that feeling when I'm not eager to go. Yesterday I went bowling with some course-mates and students from Sweden. We had a great time and I will try to make it to bowling more often, I have forgotten how much fun it is. Today we had a nice weather, so after school I had a walk in town and grabbed a burger before heading home. My mom is in Estonia for a bit but already next week I'm visiting her in Finland. Now that the weather is tolerable it's going to be great strolling around. But now I'm going to finish my day with sorting some photos that need to be put into albums.

Kings of Convenience - Riot On An Empty Street

10 comments:

Maiken said...

tõeliselt ilus kott!! mina kannaks küll sellist ükskõik millega :P näiteks mõne lillelise kleidiga moodustaks kindlasti vinge kombinatsiooni.. või lihtsalt teksadega või mis iganes :)

Eliise said...

Kusjuures siniste, nii heledate kui tumedate teksadega kujutan isegi ette päris hästi seda kotti aga mul on mingi sinise teksa kiiks, pole kunagi enda seljas meeldinud.. :D Niisiis on mul ainult paar paari musti teksasi aga neid ka ei fänna, pole teksasoont vist.

sandra said...

Must ja pruun on täiesti ok. See on totaalne linnalegend, et ei tohi koos kanda...aga siis et üks on põhitoon ja teine pigem selline lisand/aksessuaari toon. Vähemalt minu arvamus :)
ja kahju et su kott teist tooni osutus olema :( (minu oma muudab hallist- kreemikani tooni valgusega).

Eliise said...

Tegelikult olin ise nats totu, oli kirjas "light brown" aga ma pildi järgi otsustasin, et kollane mis kollane, seda ma tahan :D
Eks mul läheb peagi toonide sobitamisega eksperimenteerimiseks, olengi liiga kaua oma safe zone'is olnud..

Kadi M said...

Pruun ja must on mu lemmikvärvikombinatsioon ja see, et need kokku ei sobi, on rumal jutt - on ju tiigri triibuline kasukaski väga tihti pruun, mustad triibud peal. Üleüldse on pruunikad toonid sellised, mida mina isiklikult paneks kokku ükskõik millega - sinise, halli, punasega.. isegi lillaga olen pruuni koos kandnud natukese valge aksendiga on ka väga hästi välja mänginud. Ei maksa karta ja üleanalüüsida. Lihtsalt.. go with the flow!
Juhul kui siiski leiad, et kott ei sobi ja kandma teda ei hakka, võid selle siia müüki panna. Usun, et keegi võtaks ikka vedu :)

Maiken said...

see on jah niivõrd klassikalise välimusega, et ei pea kindlasti põdema, millega kanda.. kas või selle punaka pluusiga paistab ilus :)

Eliise said...

Oh ma kipun jah üle mõtlema kui tegelikult ei ole mõtet. Eks suve poole ole näha kuidas ma seda lõpuks kombineerida suudan :)

Michaela said...

Beautiful bag!! :-)

My blog
xoxo Michaela

Ruby Girl said...

ooo what an AWESOME bag & top! just beautiful. <3 EverRubyGirl.blogspot.com

GIRL AND CLOSET said...

ooh, love, love this gorgeous bag it is absolutely stunning. Such gorgeous details. Happy wearing. xx veronika