April 12, 2011

Jane Eyre (2011)


Jane Eyre kasvas üles oma tädi juures, kannatades pideva kiusu ja tädi halvakspanu all. Ta saadeti internaatkooli, kuid ka seal oli raske, sest kord oli range. Peale kooli lõppu saadeti ta Thornfieldi guvernandiks. Mõisa peremeheks on tujukas ja sünge Edward Rochester


Käisin eelmisel nädalal seda vaatamas aga kahjuks pole ma veel jõudnud raamatut lugeda. Kuna mulle filmi sisu mulle meeldis, siis peaks raamat ka hästi minema aga eks see selgub. Ma ei oska eriti suurt öelda midagi, tore film aga jalust ei löönud. Silmapaistev oli filmi esimene pool, lõpp oli ka huvitav. Soundtrack oli normaalne, Dario Marianelli oma. Paar liigutavat lugu oli aga kahjuks mitte meeldejäävad. Atonementi soundtrack on ka tema oma, sarnane stiil oli tuntav, kuid pole üldiselt minu maitsele. Huvitav vaadata aga sellega piirdubki.


Dario Marianelli - Awaken


Jane Eyre grew up with her aunt's family, where she had to stand bullying and being hated by her aunt. She was sent to boarding school but it was tough there too. At last, she finds her way to Thornfield, a great mansion governed by Edward Rochester.

I went to see this film last week, unfortunately I haven't read the book yet. As I enjoyed the plot, I will definitely read it some day. I don't know what to say, it was a nice movie but nothing astonishing. The first part of the film was great, also the ending. The soundtrack by Dario Marianelli was okay but I'm not a fan of his work (he also composed the soundtrack for Atonement). So, in conclusion, entertaining to watch once but that's it.

3 comments:

Kadi said...

soovitan kindlasti raamatu plaani võtta! tõeliselt mõnus lugemine, eriti kevadisel/suvisel ajal!

Grete said...

Üks mu lemmmmikumaid raamatuid!!!!!! :D Teine lemmik on Tuulest Viidud kõik osad + Scarlett kõik osad :D ja seal oli vist veel kaks raamatut jätku. kokku mingi 8? :D Ma lugesin nad järjest läbi :D

Eliise said...

Kui lõpetan oma praeguse lugemise, siis võtan Jane Eyre'i ette :)

Tuulest viidud on ka minu suur lemmik, kuid need järgmised, Scarletti osad mulle ei istunud. Alustasin esimest aga ei suutnud lõpetada, kuidagi nii teine stiil oli teisel kirjanikul :(