April 23, 2011

Cascades of chances

Pühad on siiamaani rahulikud olnud. Sain lõpuks kuni 2009 aasta pildid albumisse. Eile hommikul otsisime rõdul midagi taga aga leidsime hoopis mu vanad legod üles. Kuna need olid liiga ägedad, et puutumata jätta, ehitasin ma ühe supercooli kohviku :D Peale seda tegime pitsat ja küpsiseid, mis osutusid kivikõvadeks.. Mu ootused olid laes aga ainus normaalne asi nende juures on välimus. Hoidsin vist liiga kaua ahjus või ma ei teagi mis probleem on. Peale lõunat läksime lauluväljakule jalutama, seejärel sõitsime Ülemistesse, sõime jäätist ja jalutasime natuke keskuse peal ringi. Reservedis on praegu palju soodukaid, eriti meesteasjadele. Paar kena t-särki jäi mulle silma seal aga mõtlen, et enne Helsingisse minekut ei ole mul mõtet väga raha kulutada. Õhtu veetsime kodus, telekast tuli kanal 11 pealt mingisugune tobe film. Täna lähme minu vanavanemate poole lõunasöögile.

Ilusat nädalavahetust!







The holidays have been nice so far. I managed to put some photos into albums. Yesterday when looking through some things on the balcony, I found my old legos. Ofcourse I had to build something (a cafe :D), legos used to be my favourite toys. Then we made some pizza and I baked some cookies, but they turned out bone-hard..  After dinner we had a walk and we finished our night at home in front of TV, although nothing good was on. Today we are going to my grandparents to have dinner. Hope you're all having a great time too!

4 comments:

Kadi said...

Kuidas sa nii suuri pilte saad panna? :O

Eliise said...

Mul on selle layouti laius vist suurem kui sul ja siis teen pildid 700 pikslit laiaks ja panen original size. Võin msnis pikemalt seletada mingi aeg :D

Anonymous said...

Võiksid endast rohkem rääkida:) et kes oled, mida õpid, kaua poisiga koos olnud oled jne.

Eliise said...

Õpin logistikat ja olen poisiga koos olnud 5 ja pool aastat. :)

Tegelikult võin kunagi teha küll ühe üldise tutvustava postituse. Olen lihtsalt siiamaani arvanud, et see poleks väga huvitav võõrastele inimestele ja väga isiklikuks ei taha ma siin tegelikult niikuinii minna (avalik blogi ikkagi).