March 21, 2011

The various problems of having two heads

See jakk vero modast on vist küll mu kõige kantum riideese olnud. Täna koitis, et ma olen seda ikka väga väga väga palju kandnud ja pikka aega, umbes 4 aastat äkki. Sobib praktiliselt kõige juurde mis mul garderoobis leidub. Õnneks kulumismärke pole (veel), sest ma ei tea kust ma saaksin nii universaalse ja mugava jaki selle asendajaks. Paavlist ostsin mõni aeg tagasi ühe Lindexi bleiseri/pintsaku (3 euri), selline korralik, patšokkidega ja "kangest" materjalist, see on aga linasest ja üldse mitte kange, samas suudab jätta ka viisaka mulje. Kui otsiks nüüd arvuti sisemusest kokku pilte, kus mul see seljas on.. Ma ei tea miks ma nii hasarti läksin sellest teemast (ilmselgelt armastatud riideese, haha) aga ma panen siia nüüd kokku ülevaatliku galerii (rohkem enda jaoks vist aga võibolla on mõnel mu tuttaval hea meel siin nostalgitseda :D).


.. ja oli VEEL pilte selle jakiga ja teades, et pole arvatavasti pooltestki kordadest pilte kui ma seda korduvalt koolis jne jne olen kandnud. Mis ma muud oskan öelda, on lemmik, mis teha :)

Mis puudutab postituse pealkirja, siis leidsin vyou'st ühe äärmiselt meeldiva kuju, kes kirjutab laule teemadest, mida talle soovitada võib. Sellise pealkirjaga lugu on täitsa olemas tal, jep :D Mul tegi tuju nii heaks, päris geniaalseid laulusõnu leidus ikka. Ei jõudnud kõiki läbi kuulata, igatahes soovitan: Spontaneous songs

1 comment:

Maiken said...

musta värvi asjad ongi mugavalt universaalsed :)
mul on sama teema ilmselt erinevate teksadega, mida olen a la viis aastat juba kandnud ja ära pole tüdinenud :D
aga mis ma veel öelda tahtsin, on see, et postituse mõte on ka hea.. mulle polegi vist midagi sarnast silma jäänud veel.