March 6, 2011

The Tree of Life


Ma väga väga ootan seda filmi ja tahan seda kinos näha. Ainuüksi trailer tekitab külmavärinad ja mingisugune kõhutunne ütleb, et see tuleb kõige kõige parem üldse. Ja seda arvasin ma juba enne seda kui nägin kes on soundtracki helilooja..  Ja Brad Pitt on mulle meeldima hakanud viimasel ajal.

Headest filmidest kõneldes, siis ülehomme jõuan lõpuks Black Swan'i vaatama, olen seda kinnominekut erinevatel põhjustel juba nädalaid edasi lükanud aga nüüd näen selle lõpuks ära ja ma ootan midagi ülimalt vinget aga üritan samas lootusi mitte liiga lakke ajada. Ja The King's Speech on ka järjekorras!

I am really really looking forward to this film. The trailer gives me the chills and something inside me tells me that it's going to be something extarordinary. And I felt that way long before I found out the composer of the soundtrack.. Also Brad Pitt has been growing on me for some time now.

Speaking of good films, the day after tomorrow I am finally making it to the cinema to watch the Black Swan. I have been looking forward to it for a very long time now and I am expecting something that's going to take my breath away. I have tried not to set my hopes too high but I can't help it. And next on the list after Black Swan is the King's Speech!

No comments: