March 23, 2011

Rainfalls and hard times won't leave me


 Lõpuks õnnestus mul ikkagi haigeks jääda. Ei oleks pidanud rõõmustama, et oo terve talve olen terve olnud :D Nüüd olen kolmandat päeva kodus, perearst kirjutas antibiootikumid välja ja arvatavasti olen kodus veel järgmise nädala alguseni. Täna on juba normaalsem olla, palavikku pole, kuid uimane ja haiglane tunne on siiski. Kahjuks sattus mu haigus lineaaralgebra kontrolltöö peale, sellele ei toimu järeltööd - kui puudud, teed semestri lõpus eksami. Ja jälle jõudsin enneaegu rõõmustada, et teen kõik 3 lineaaralgebra kontrolltööd ära ja pääsen eksamist.. Õnneks on see aine mulle suhteliselt jõukohane.

Nii ma siis olengi kodus istunud, raamatuid sirvinud (põhiliselt vanu mangasi ja Liisalt sünnipäevaks saadud Style Diaries'i), vaadanud telekat rohkem kui tavaks ja otsustasin algusest peale That 70's Show'd vaatama hakata.

Vahepeal oli nii kevad juba aga mul on see tunne kuidagi üle läinud. Tahaks, et tõmbaks kevadiste riiete poole aga 2 kraadi, tuul ja jääväljad ei ole just õiged kevadetunde tekitajad.


I managed to fall ill and now I have been staying home for 3 days already. And I will be staying home for the rest of the week. I'm feeling better already, I don't have the fever anymore but I have to take antibiotics still. Unfortunately I couldn't take the test we had in school because of my illness so I'm going to have to take an exam instead in the end of the semester. But as linear algebra isn't the worst subject there is I'm not too worried.

So I have been watching too much television as lying in bed is the only time my head doesn't hurt, going through some of my old manga books and the book "Style Diaries" that Liisa gave me for my birthday. I also started watching That 70's Show form the very beginning. I had this spring feeling some time ago but now it has gone. It's still windy, icy and the ground is covered with old and dirty snow..

1 comment:

Maiken said...

haa, ma ilmselt veel mõtlen, kas tasub haigeks jääda või mitte.. tunne on kahtlane, aga vist mitte piisavalt kahtlane :D
õnneks on olemas coldrex ja meega tee, sest kodus pole aega/võimalust konutada :P