March 29, 2011

Galactic Rainbow Smudge Print Dress

Selliseid postitusi ei näe mu blogis just tihti aga nii ägedat kleiti lihtsalt peab teistega jagama. Kellel lõpetamine tulemas - ASOS'es müügil see kleit. Kahtlen, et minu seljas selline lõige just väga flattering oleks aga need värvid ja sujuvad üleminekud meeldivad mulle tohutult. Peab silmad lahti hoidma, ehk on mõni sarnane seelik kuskil kodumaises kaupluses müügil :)

The ones who have followed my blog for some time know that this kind of posts are a rarity over here but I just couldn't resist sharing this wonderful dress with you. So, if you have a graduation coming, you can buy it from ASOS. I'm not sure whether this shape would look flattering on me but I'm charmed by the colours. I should keep my eyes open for a skirt with a similar coulur scheme. :)

3 comments:

sandra said...

Ma arvan, et sellise kleidi saaks väga edukalt ise valmis meisterdada :)

Eliise said...

Tegelikult küll, see vist ei ole raske kui õmmelda osata. Ma ei oska üldse hinnata, õmblemisteadmised suur null, kahjuks. Aga nii huvitava kanga leidmine läheb raskeks, kui just mõni osavnäpp midagi sellist ise kokku ei värvi :D

sandra said...

Ma just tahtsin öelda, et pintsel ja paar värvi, ma usun, et sa saaksid sarnase kangaga täitsa hästi hakkama :)