February 22, 2011

Locked within a room of memory


Käisin eile lõpuks fotopoest läbi ja lasin paar pilti ära ilmutada. Tellisin suvel mingisugusest kataloogist selle raami ja kui see kohale jõudis siis ausalt öeldes olin ma päris pettunud.. Tunduvalt kehvem ja nõrgem näeb välja. Aga nüüd kui pildid on sees on üldmulje päris kena, kuigi ootasin sellest raamist midagi asjalikumat, tugevamat materjali. Igatahes seinale riputamist peab see raam vist natukene veel ootama, kuna ma pole ikka veel kindel kuhu ma selle täpselt riputan ja kuidas (puuriga vist auk vaja teha aga kust ma puuri saan?).


Yesterday I finally managed to drag myself to the photostore to get some photos developed. Some time ago I ordered a photoframe from a catalog and when it arrived, I was pretty disappointed. The frame was a lot more fragile than I had expected and of poor quality. But now with my own pictures the overall look is fine but still I expected the frame to be so much better. I haven't put it on my wall yet because I haven't decided where exactly I should place it and I also don't know how I'm going to hang it. But at least the photos are developed :)

No comments: