February 27, 2011

Just Friends (2005)


Lühike õudukaperiood on asendunud komöödiaperioodiga aga tohutult raske on leida normaalseid naljakaid filme. Paar päeva tagasi vaatasime "Due Date'i" aga see polnud üldse naljakas, ma vist ainult muigasin paar korda. Võibolla olen ma ise tuim tükk :D aga "Just Friends" oli täpselt midagi mulle, Anna Faris sobib komöödiatesse (Scary Movie's on ta nii hea). Mu komöödialemmikutesse kuuluvad veel "Shallow Hal", "Hot Chick", "Heartbreak Kid", "I love you, man" oli ka normaalne. Aga need uued komöödiad nagu see sama "Due Date" ja siis "Hangover" ja kunagi oli mingi "Pineapple Express" ka kui ma õigesti mäletan ei ole mulle eriti meeldinud kuigi neil on üldjuhul kõvasti parem reiting kui mu lemparitel. Nii et võibolla on mul lihtsalt kehv komöödiafilmi maitse ja sellepärast on raske leida mulle sobivaid komöödiaid :D

Niisiis, see film on mehest, kes teismelisena oli parim sõber tüdrukuga, kellega ta tegelikult tahtis tõsisemat suhet. Ta jäi alati "friend zone'i". Nüüd, olles saavutanud edu ja kuulsuse, naaseb mees olude sunnil oma kodulinna ja üritab oma vana armastust endasse armuma panna.

Nagu ma juba enne ütlesin, mulle meeldis, võibolla olin lihtsalt õiges tujus. Aga Hollywoodi komöödia kohta igatahes hea.


My short horror movie period has replaced with a comedy period but I'm finding it really hard to discover good comedies. A few days ago we watched "Due Date" but it wasn't that good, I didn't laugh out once. As opposed to "Just Friends" which made me crack up quite a few times. Anna Faris is my favourite, she pulls off funny characters ("Scary Movie" for instance). When it comes to comedies, my favourites are "Shallow Hal", "Hot Chick", "Heartbreak Kid", "I love you, man". But I tend to dislike those new comedies that have higher raitings on imdb, "Due Date", "Hangover", "Pineapple Express". So I guess I just have a bad taste in comedies and that's why it's hard to find something to my liking :D

So, this film is about a man who was once madly in love with his best friend, Jamie. Now that he has lost his weight and become popular in the music business, he returns home to make the girl of his dreams fall in love with him.

As I already stated before, I liked it. Maybe I was just in the right mood but it's good for a comedy.

No comments: