January 4, 2011

You're the movement and the spin

Spring 2008

Nüüd kui jõulud läbi ja uus aasta käes ei näe ma enam lumel mingisugust olulist rolli ja igatsen kevadet. Kuigi see pole mu lemmikaastaaeg on see kordades parem kui meie Eesti liiga pikk talv. Eelmisel aastal, kui oli sama lumerohke talv, siis kuskil veebruariks (või isegi märtsiks) oli talv nii kaua kestnud, et mul oli raske meenutada kuidas oli väljas käia ilma, et mul oleks sada mütsi-salli-kampsunit seljas.. Võibolla saab selles mu halba mälu süüdistada (ja see ON halb) aga tõesti tuli selline ahastus peale lõpuks. Sorisin eile riidekapis natukene ja seda enam tahaks juba seelikuid ja kingi kanga..



Now that Christmas is over and the New Year is here, snow irritates me and I'm longing for spring. Even though it's not my favourite season, it's still better than ridiculously long and often cold winters we have here in Estonia. Last year we had the same amount of snow and winter didn't seemed to end. In February I couldn't remember what it was like to go out without having 5 layers of clothes on (could have been because of my poor memory, but still). I also went through my closet yesterday and that's probably one of the reasons why I'm already waiting for spring to come - I miss wearing skirts and flats.

No comments: