January 30, 2011

Sheer simplicity


 Leidsin ühe armsa blogi, see sama kust pilt pärit on. Tal on etsy pood ka, kust neid samu ilusaid illustratsioone osta saab. Kui ma vaid mõtleks välja kus ja kuidas neid pilte kasutada, et nad leiaks oma ilule väärilise koha, siis ostaks küll mõne. :)

Lõpetasin just kodu koristamise, õhutasin kõik toad ära ja pesu panin ka pesema ja nii hea on olla. Me tõmbasime isegi arvuti seest tolmu :D Kui ma muidu võin laiselda, siis pühapäev on see päev, kui ma tahan (vähemalt kodu pooles) kõik asjad korda saada, et oleks uut nädalat hea alustada. Mulle meeldib vara ärgata ja asjalik olla, sest kui ma magan u 12'ni, siis ma tean, et ma ei tee enam midagi tarka ja uimerdan niisama. Jätkan oma tegusat päeva trenniga ja õhtul vaatan arvatavasti Gossip girli :)

I found this adorable blog, the same where the picture is from. She has an etsy shop as well, where you can buy those beautiful illustrations. :)

I just finished cleaning the apartment, now doing some laundry and I even opened all the windows despite the cold to get some fresh air inside. Now when I usually have no problem being lazy (especially the evenings..), Sunday is the day when I have to clean and set everything in order so I can start the new week well. I love getting up early and keeping myself busy because I know that if I sleep until noon, then I can't have anything done anymore. Later on today I will go to aerobics and then in the evening watch some Gossip girl :)

No comments: