January 2, 2011

The Lake House (2006)


Eile tulid telekast samal ajal "The Queen" ja "The Lake House". Kuigi ma olen "The Queen'i" juba korra vaadanud olin ma algul täiesti kindel, et ma vaatan seda uuesti (häid filme peab ju mitu korda vaatama). Aga viimasel hetkel otsustasin ikkagi ümber ja õigesti tegin kah.

Kate kolib järve ääres asuvast majakesest välja ja jätab kirja uuele omanikule, et tema post uuele aadressile edasi suunatakse. Mingisugusel imekombel jõuab see kiri hoopis eelmisele majaelanikule ja nad asuvad kirjavahetusse, nende vahel tekib side. Peagi aga selgub, et Alex elab aastas 2004 ja Kate aastas 2006.. Ma suutsin selle filmi enda jaoks eile õhtul loogiliseks mõelda aga nüüd kui ma kirjutan, et üks elab aastas 2004 ja teine 2006, siis kogu mu vaev tundub olevat tühja läinud. :D Aga kui mõelda, et selline asi on olemas, et üks kirjutab teisele tulevikust, siis see pole enam nii segane.

Oli ilusaid kohti küll ja vahepeal ma mõtlesin, et ma tean TÄPSELT kuidas see film lõppeb (peale restorani stseeni) aga ei läinud nii ja parem ongi, sest muidu ma oleks natukene pettunud olnud. Oli huvitav ja lõbustav ja tegelikult hästi väljakukkunud sisuga, kuidas nende teed ristusid, st. kui Alex kohtus Kate'iga juhuslikult siis, kui Kate veel polnudki kirjavahetust alustanud aga Alex juba teadis temast jne. Keanu Reeves ei meeldi mulle eriti aga lõpu poole harjus sellega ära. Tulihingelisele realistile ei paku see film arvatavasti mitte midagi, nii et kui vaatate, siis vaadake romantilise pilguga :)


Yesterday I had to choose whether to watch "The Queen" or "The Lake House" (they were both on TV at the same time). I have seen "The Queen" before but I was determined to watch it again until the very last minute. I changed my mind and decided to give the other film a try and I guess I did the right thing.

Kate moves out of her lake house and leaves a note to the next owner to send her mail to her new address. Somehow the letter gets to the previous owner of the lake house through the "magic mailbox" and they, Kate and Alex, the previous owner, start exchanging letters. They build up a relationship but then it turns out that Alex lives in the year 2004, still living in the lake house, and Kate in the year 2006.. It's really hard to explain but yesterday after seeing the movie I cleared it out for myself and aside from the impossible events, it's an entertaining film. I especially liked the scenes where Alex met Kate before she started sending the letters, so she didn't know the existance of him but he knew her already, and loved her. Sounds difficult, I know.. So if you're going to watch it, keep an open mind and focus on the romantic side of the film :)

3 comments:

Jazzy E (hivennn) said...

So lovely. Happy new years! x hivennn.

Alyse said...

Thank you so much for your comment. And I agree with what you said. We can't be perfect all the time!

And I've always wanted to watch The Lake House!

Sarah said...

I loved this movie!! My mom owns it I need to watch it again.