January 2, 2011

Klaus Haapaniemi ja tema Taika kollektsioon


Mõtlesin, et näitan ühte oma lemmik jõulukinki - Iittala tassi Taika kollektsioonist, mille on kujundanud Klaus Haapaniemi. Mõni aeg tagasi ma postitasin siia oma Christmas Wishlisti aga ei uskunud, et keegi sealt ideid ammutab ja seda suurem oli mu üllatus :)

Klaus Haapaniemi illustratsioonides on midagi mulle omast ja inspireerivat. Kunstniku jaoks on ülioluline leida endale omane tunnusjoon ja tema on seda teinud, mis muudabki tema tööd meeldejäävaks.




I thought that I would show you one of my favourite Christmas presents I got this year - an Iittala mug from Taika Collection, designed by Klaus Haapaniemi. Some time ago I posted my Christmas wishlist here but I didn't think that anyone would take the hint :) So I was even more thrilled.

The illustrations of Klaus Haapaniemi are very inspiring and I feel that something about them is really "me". It's important for an artist to find one's own niche and he has done it so that makes the works even more memorable.

3 comments:

Kadi said...

Oo, meil on ka kodus 2 kohvitassi koos alustassidega sellest kollektsioonist. Üks sinine ja teine valge. :)

Anonymous said...

No ma olen nüüd tsipake meelitatud või nii (puha lemmik isegi) (:
See on ju täiesti kristallselge, et kui on list, siis valime sealt, mitte et "Ma tean küll, et ta X-i õudselt tahab, a ma kingin parem sussid (hind sama!)" (:

Ära siis seda poodi kaasa võta ainult ((:

Myrk ütles

Anonymous said...

P.S. Osta endale jaanuarikuu Anne&Stiil ja sa ei kahetse!

Myrk ei suuda ikka kuidagi ühe korraga öeldud saada.