January 13, 2011

The Hole (2001)


Ma olen seda filmi väääga mitu korda juba vaadanud aga vaatasin eile uuesti. Ma ei ole täpselt kindel, ma plaanisin ainult algust vaadata aga siis vaatasin terve filmi ära. Ja ma olen päris kindel, et see polnud ka viimane kord kui ma seda vaatan. See on üks mu lemmikfilmidest, ma pole suur õudukafänn aga see ja "Voonakeste vaikimine" on mulle kuidagi eriti meeldinud.

Et mitte spoilerdada, saan sisust väga vähe kirjutada: 4 õpilast ei taha minna kooliekskursioonile ja lähevad selle asemel hoopis kolmeks päevaks ühte pommivarjendisse. Mingi sahkerdamise pärast arvavad õpetajad, et nad läksid juba koju ja kodused arvavad, et nad on ekskursioonil.

See teemakäik on nii huvitav ja pingeline, sa ei tea kuidas see film lõppeb. Ülioluline ongi filmi juures just see, et kas sa suudad juba peale esimest kümmet minutit arvata kuidas film lõppeb või mitte. Sa ARVAD, et suudad, selle filmi puhul, aga nii geniaalseid twiste on vähe olemas. Võibolla sellepärast ma vaatangi seda korduvalt, et ma suudan praktiliselt iga kord leida mingisuguse uue ägeda seose. No ja Keira Knightley mängib seal ju ka.. Ja Desmond Harrington, iip. Igatahes, kindlasti mu lemmikfilmide TOP 10's, pole tüüpiline õudukas (mõttetult palju soolikaid ja verd jne, mingi koll jookseb ringi), rohkem psühholoogiline.

I have seen this film many many times but I watched it again yesterday. I'm not sure why, I was going to watch the beginning, to freshen my memory, but I ended up watching the whole thing. And I'm pretty sure even this will not be the last time I will watch it :D It's one of my favourite films, even though I'm not a huge fan of horror, this is not your typical monster/killer-running-around-blood&guts type of film, it's more psychological and that's probably why I like it so much.

I can't say much without spoiling but: 4 students from a private school don't want to attend a school trip so they go to a bomb shelter for 3 days. Their school thinks they're home already and their parents think they're on the trip.

The storyline is intense and interesting, you don't know how the movie is going to end. It's vital to not know after the first 10 minutes of the film, that's what makes a good movie. With this film, you THINK that you know, but there are some really brilliant twists. Maybe that's why I like to watch it so much, every time I discover a new thing about it, which makes it even better. And of course, because of Keira Knightley (she's my one and only favourite actor). And Desmond Harrington.. :) The film is definitely in my Top 10 favourite movies list.

No comments: