December 3, 2010

Sound of Noise (2010)

Plaanis oli PÖFFil vähemalt nelja filmi vaadata aga seekord lõppes asi kahega. 127 hours jookseb hiljem veel kinos edasi ja osad filmid kattusid kahjuks muude üritustega.. Aga ma olen õnnelik, et ma neid kahtegi nägin, sest iga aasta magan ma PÖFFi maha, kuidagi moodi. Aga see selleks.


Film räägib grupist muusikutest, kes on tüdinenud halvast muusikast. Nad otsustavad kuuekesi linnas maha pidada kontserdid ebatavaliste instrumentidega. Nende "huligaanitsemisele" üritab jälile saada politseinik, kes on üles kasvanud dirigendist venna varjus.

Selle filmi juures on tegelikult sõnad täiesti üleliigsed ja mina nautsingi rohkem neid muusikalisi palu. Ma oleks täiesti rahul olnud ka siis, kui otsene teemaarendus oleks filmil puudunud ja nad oleks lihtsalt siia sinna käinud ja muusikat teinud.



Mulle meeldis, oli tõesti vitamiinilaks :)

No comments: