December 8, 2010

Kohtuseadus


 See on juba vana nali, et kui lähed kindlaid asju otsima, siis sa neid ei leia. Eile ma läksin otsima halle teksasi ja halli nööpidega kampsunit. Tulin linnast tagasi pluusi ja seelikuga, nagu ikka.


Esimene peatus oli Paavli kaltsukas, kuhu seekord lähenesin teist teed pidi (ja palju otsemat, ilma ümberistumisteta teed pidi). Ma vahel mõtlesin, et mis seal teisel pool on, mingeid tänavaid polnud näha, ega ma ei otsinud ka sealt midagi. Aga seal on täiesti tsivilisatsioon (kui tsivilisatsiooniks pidada neid trolli- ja bussiliine, millega tuttav olla). Ma ei suuda vahel ikka täit pilti Tallinnast kokku panna enda peas, auto või ühistranspordiga harjunud käima mingeid teid pidi teatud kohtades ja siis vahel on üllatus, kui mõned ammu tuttavad kohad osutuvad teineteisele väga lähedal asuvateks (nagu Kadriorg ja Lasnamägi..). Samamoodi oli selle Paavli poega, teisel pool oli vana tuttav Kopli, koos number 9 trolli ja number 33 bussiga.

Kui juba nendest tuttavatest trolli- ja bussiliinidest rääkida, siis on kuidagi eriline ja hea tunne kui oled kuskil teisel pool linna aga avastad, et hei siit käib minu buss vms. Natukene rumal tunne ka, et mismõttes ma ei tea oma trolli/bussi täit marsruuti aga siiski, vähemalt esialgu, hea tunne. Sest siis sa istud selle bussi peale ja ei mõtle üldse enam kus sa oled, sest kohe oled kodus. Ja ei pea ümber istuma.

Ok, läksin Paavlisse. Ma ei olegi vist kirjutanud, et seal on nüüd samuti tsviliseeritum kui arvatavasti kunagi varem, st. saapaid ei müüda enam kilohinnaga. Seal on vist uus omanik või ma ei teagi, nii et riided on nüüd puude peal, pesumasin käib koguaeg, sorteerimistuba on ja kõik on hinnasildistatud. Mõned üksikud riidekuhilad on alles aga üldine pilt poes on ikka tunduvalt parem kui enne. Niisiis sündis seal eile mu esimene ost (sest kuhilatest riiete otsimine ei ole minu specialty, ma ei suuda leida niimoodi midagi, kahjuks). Ja selleks osutus 30 kroonine H&M'i seelik. Ma juba eelmine kord nägin seda seal aga ma ei tea mis mul häda oli, et ma seda proovida ei viitsinud, värv ei meeldinud vist või olin väsinud, aga nüüd see oli ikka alles, jee! Ja seljas oli ka ilus. Ja värv on natukene teine kui pildil minuarust, lillakam natukene. Igatahes on see asjalik pood ja hinnad pole kallid, erinevalt Humanast, hm..

Peale seda käisin raamatukogus ja Kristiine keskuses. Zarast sain pluusi ja NewYorkeris oli veel 2 pluusi aga kuna ma siiski läksin tegelikult pükste ja kampsuni järele siis ma ei ostnud neid, lähtusin praktiliselt vajadusest. Mosaicis olid ühed püksid aga minu numbrit polnud, lähen täna äkki veel Ülemistest läbi ja proovin seal number suuremat. Aga ma pole veel kindel nendes pükstes, ma ei mäleta kas nende värvel oli piisavalt kõrge.

Ma leian nii harva endale sobivaid pükse, sest a) ma ei taha ülimadala värvliga pükse, mis paljastaks kükitades/istudes rohkem kui sünnis b) ma ei kanna siniseid teksaseid c) alt kitsad teksad ei ole minu jaoks. Ja praegu praktiliselt muid asju polegi müügil kui alt kitsad teksad, spets teksapoodides vast on aga nendesse pole jõudnud veel. Aaaga õnneks püksid pole mu lemmikud nii et ma elan üle kui ma sobivaid ei leia.

Nüüd suundun õppima, ma loodan. Järgmine nädal on koolis viimane ja siis juba Pärnusse :)






Käisin eile poes ja ostsin need püksid ära ikkagi. Mul on hea meel, et need pole musta värvi ja on jalas ülimugavad. :)

2 comments:

Kadi said...

Hei, kuule viitsid täpsemalt seletada, kuidas sinna Paavlisse saab? Ma olen seal käinud aga praegu absoluutselt ei mäleta. Nt kuhu Balti Jaamast minema peab?

Eliise said...

Ma annan pigem nende koduka aadressi, neil on seal hea kaart. :D
http://www.paavlikaltsukas.ee/