December 20, 2010

Inception (2010)


 Jõudsin lõpuks Inceptioni vaatamiseni, kahjuks mitte 3D's. Ja väga hea ja läbimõeldud sisuga film oli (kuigi juba esimesel vaatamisel leidsin paar ebakõla, kuid IMDB's uurides võib neid erinevate teooriate kaudu siiski seletada, aga mulle tundusid need siiski vigadena), kogu see kära ja filmi menu ei ole üldse põhjuseta minuarust ja tegemist on erakordse filmiga.

Eriline maius kindlasti müstikafännidele. Aga kui isegi mina, üldse mitte müstika- ja ulmesõber mõistsin selle filmi erakordsust ja headust siis peaks see tõesti kõigile midagi pakkuma. Sisust lühikokkuvõtet oleks raske teha, sest seda peab tõesti ise nägema. Võibolla kõlaks lühikokkuvõte stiilis "mees siseneb teise inimese unenägudesse, et nende alateadvuses toimuvat juhtida" aga ma ei tea kui informatiivne selline lause üldse ilma filmi nägemata on. Ma kahtlen kas üldse on enam kedagi, kes seda filmi üldse näinud pole aga kui on, siis oskan tõesti ainult eelarvamustevabalt suhtuda, kui eriline fantaasiahuviline pole ja siiski seda vaadata. On vaatamist väärt.

Mis muusikat puudutab, siis kuskilt nagu jäi meelde, et Hans Zimmer on selle autoriks. Tema soundtrack Viimasele Samuraile on üks mu lemmikutest aga selle filmi puhul ma ei pannud üldse muusikat tähele. Seda oli aga ma jälgisin liiga pingsalt toimuvat, et ei jõudnud millelegi muule keskenduda :D No ja ega see tegelikult pole mingisugune meeleolu film kah, ikka paras action käib pidevalt.. Oma ala žanris kindlasti väga väga väga õnnestunud film.

3 comments:

Signe said...

I love this movie :)

K. said...

Njoo, mina pole seda filmi veel näinud :D Aga peaks ära vaatama, vaheaeg on käes ja aega parajalt. Minu viimane filmielamus oli "Black Swan", mida ma julgelt soovitan.

Eliise said...

Jaa, "Black Swan" on mu listis olemas ja plaanis kinno vaatama minna, kui see kord siia jõuab. Kindlasti on hea, juba ootan!