December 29, 2010

I am the diamond glint on snow

22. veebruar, 2009 (uusi pilte pole, niisiis kasutan juhust ja näitan mõningaid vanemaid klõpse)

  • Viimased päevad on enamasti küll lõbusad olnud, kuid neid varjutab ikka ja alati lähenev füüsika eksam, iga päev üritan tund või kaks sellele pühendada end.. Süsteem "enne vaheaega kõik olulised tegemised tehtud" on palju normaalsem kui 3 kuud lebo ja siis äkki 4. jaanuar, babah, füüsika eksam, milleks rõõmsalt pühade ajal õppida. Kindlasti kui järjepidevalt sellele ainele keskenduda siis poleks praegu probleemi aga.. minu puhul see ei tööta (eriti füüsikaga).
  • Ma juba nii ootan uut aastat. Mitte euro pärast aga mulle meeldib anda 31. detsember lubadusi, mida ma tean, et olen võimeline hoidma. Ja uueks aastaks on mul mitu kavatsust ja juba tahaks teada kuidas esimene kuu läheb.
  • Ja eriti ootan ma 10. - 16. jaanuari, sest siis on mul puhkus - eksam ja arvestus läbi ja loengud algavad alles 17. Mul on plaanis uut muusikat otsida, uuendada mp3-e playlisti, saviga mässata, lugeda võibolla, trenni teha, süüa teha jne jne. Vana hea "minu enda aeg".

    Phontaine - Feels like home

    3 comments:

    Pssshhht said...

    beautiful picture!
    i love landscape/sky photos.

    http://pssshhht.blogspot.com

    Kärt (a.k.a Väike My) said...

    Kõike kaunist algavaks aastaks!
    Ja pisikeste (ja suuremate) rõõmude täitumist:)

    K.

    Eliise said...

    Aitäh! Kõike head sullegi! :)