December 8, 2010

An Education (2009)


 Mel Torme - Comin home baby



Lugu 16-aastasest Jenny'st 60nendate Londonis, kelle elu muutub tunduvalt huvitavamaks kui ta tutvub temast oluliselt vanema mehega. David on meeldiv, kultuurne ja jätab isegi tüdruku vanematele endast hea mulje, paari valega loomulikult. Jenny hakkab aega veetma mehe ja tema kahe toretseva sõbraga, kes kohtlevad teda kui endaga võrdset. Kõik on lõbus kui neiu saab teada kuidas tema uus seltskond endale sellist luksust lubada võib.


Mulle hakkas täiega Jennyt mänginud näitleja meeldima, Carey Mulligan. Ta mängis Keira Knightley'ga Never Let Me Go's ka ja juba siis ma vaatasin, et huvitav huvitav.. Sellepärast ma üldse otsustasingi seda filmi vaadata, et näha seda näitlejat ja mida ta teeb. Tema tegelaskuju meeldis mulle väääga ja ta oli nii päris. Umbes 540 korda vähem meeldis mulle David, kes oli lihtsalt kummaline ja ebameeldiv.


Täitsa korralik film, hea huumor siin seal, kenad riided ja muusika. Nice.

No comments: