December 23, 2010

Daria

Lõpetasin just Daria esimese hooaja ja kui ma alguses polnud väga impressed, siis viimased osad hakkasid juba täitsa minu maitse moodi minema. Kunagi see tuli telekast aga ma ei mäleta kas Eesti kanali pealt või kust ma seda nägin ja siis jäi meelde. Ja nüüd hiljuti vist netis silmasin selle sarja nime kuskil ja siis tuli mõte vaadata. Vahepeal ma arvasin, et sellest saaks nii hea "päris" sarja teha aga nüüd ma mingil põhjusel arvan, et sellest tuleks selline hale noortesari nagu praegu sony tv pealt tuleb, ma ei saa ikka aru kas see on paroodia või mitte. Niisiis joonissarjana on see arvatavasti etem. Peagi jätkan teise hooajaga, hea vaadata kui Gossip girl'o ja 90210 uusi osasi pole. Nendest sarjadest tahaks ka kirjutada mõnel päeval tegelikult.
Fun fact - Daria'l on IMDB's sama palju punkte kui Family Guy'l.

No comments: