November 14, 2010

Youth in Revolt (2009)

Youth in revolt

Vaatasin eile ajaviiteks ühe filmi. Ei oodanud eriti suurt midagi, kuna Michael Cera oli peaosas.. Olin meeldivalt üllatunud, kuigi ma leian ikkagi, et tegemist on ühe väga kummalise näitlejaga. Ta kas a) ei oska näidelda b) ta valib/talle pakutakse koguaeg rolle, mis ei lase tal olla keegi muu kui ebalev 16-aastane. IGAS filmis on ta üks ja sama tegelaskuju.

Sisust nii palju, et filmi peategelaseks on 16-aastane ebalev Nick Twisp, kes läheb lühikesele puhkusele oma ema ja tema kutiga. Seal kohtab ta Sheenit. Nad saavad kenasti läbi ja kõik on fun aga siis peab Nick kodulinna tagasi sõitma. Noored mõtlevad välja plaani, kuidas jälle kokku saada - Sheeni üritab Nicki isale leida tema linnas töö, et ta sinna koliks ja Nick üritab kodus halvasti käituda, et ema ta kodust välja viskaks ja isa juurde elama saadaks. Simple as that :)

Youth in revolt

Kui ma enne tõin Cera puhul välja 2 võimalust, siis tegelikult kaldun ma siiski ainult ühe võimaluse poole - ta ei oska eriti näidelda.. Seda tõestas just see film, kui ta pidi lisaks enda isiksusele mängima enda alter ego't, badass Francois'd. Ja Cera badass on sama nunnu kui ta tavaline olek ja võltshabe ei varja seda, kahjuks.. Et isegi kui ta üritab badass olla, see lihtsalt ei tule välja... Samas ühest foorumist lugesin arutelu sama teema kohta ja seal keegi kirjutas, et kui tal tuleb hästi välja sellise kummalise ja kõhkleva kuju mängimine, siis lasku käia. On ju teisigi näitlejaid, kes on filmides alati pahad tüübid vms. Nii et tegelikult on see loogiline. See oleks nagu tema tunnusjoon. :D

Youth in revolt

Aga siin filmis mind Cera ei häirinud, erinevalt Juno'st ja Superbad'st. Siia filmi ta kuidagi sobis või ma ei oska öelda. Igatahes jättis film päris normaalse mulje, aga seda arvatavasti sellepärast, et mu ootused polnud väga kõrged. Minu õnneks on see tavalisest noortefilmist natuke vähem nilbem ja huumor oli ka natukene teistsugune kui arvata võiks. Positiivse mulje jättis, hea kerge vaatamine. Päris lõbustav õhtupoolik oli.

Seda filmi näidatakse vist PÖFFi raames ka kui ma ei eksi. Ma täna üritasin süveneda filmidesse, mis PÖFFil tulevad aga neid oli nii palju, et ma ei suutnud otsustada. Ma tahaks tõesti kõike näha.. Veel pole ajakavad väljas nii et ma arvatavasti otsustan siis aga siis on äkki juba liiga hilja? Eelmüüki tulevad piletid 18. novembril.. Ma ei tea aga ma kardan, et PÖFF läheb minust kuidagi märkamatult jälle mööda nagu igal aastal (ja sünnasündmused ei lase ka täiesti kinokavale pühenduda). Ühe filmi mu silm siiski tuvastas, mida ma tahan KINDLASTI näha, kas siis PÖFFil või kunagi hiljem - "Never let me go", ma panin selle traileri ka hiljuti siia. Iik, äge.

No comments: