November 19, 2010

The way you play your game ain't fair

Photobucket

Ostsin üleeile ühed lillad kõrvarõngad, sest sellised helesinised on mu lemparid ja ma kannan neid tõesti palju. Poes on tegelikult veel rohelised ka.. Oleksid kollased/oranžid/punased, siis ostaks kolmanda paari veel :D Need on jube nunnud lihtsalt ja sobivad suure osaga mu garderoobist kokku. Ma olen üldse rohkem mummukõrvarõnga tüüpi inimene kui rippuvate ja suurte.

Mu to-do list hakkab õnneks natukene pikemaks minema kui kaks rida a la "tee kujutavat geomeetriat ja 1 inglise keele ülesanne ära" ja seda nii kooli kui lähenevate ürituste pärast (sünna ja PÖFF jee). Ja mul on selle üle ainult hea meel, sest viimasel ajal ma lausa tunnen, et mul on ebanormaalselt vähe kohustusi (ma ei mäleta, et gümnaasiumi ajal oleks mul olnud nädala sees aega päeval uinakuid teha, trenni jõuda ja veel filme ka vaadata). Tegelikult on tore vabalt võtta aga harjumuse jõud sunnib mind vahel nihelema ja süümepiinu tundma, et ma midagi asjalikku ei tee (ehk siis ei õpi 24/7, sest just selline 12. klass minu jaoks oli.. kahjuks).

Sünna pidustused algavad sellel aastal õige varakult, juba homme (õige päev on 27). Mis tähendab, et peangi praegu poodi minema koogimaterjali ostma.

No comments: