November 17, 2010

Saved! (2004)

Saved!

Ma ei tea miks täpselt see film mu arvutis oli aga täna vaatasin selle täna enne lõunauinakut ära. Ei osanud midagi oodata, kuna polnud sellest filmist mitte midagi kuulnud. Tegevus toimub usklikult meelestatud koolis. Aga üks neiu, peategelane, jääb lapseootele (ja seda mitte enda tahtel, vaid jumal palus tal tema poisiga magada, sest poiss kahtlustas, et ta on homo ja see oli tema viis ta terveks ravida, jah..). Ta ei räägi sellest kellelegi, kuid ta jääb vahele ühele kooli kõige vastuolulisemale tüdrukule. Ta on väidetavalt juut ja laamendab ringi. Kõik üritavad teda pidevalt "päästa". Ma vist rohkem ei tohiks palju sisust rääkida, muidu räägin kõik ära, hehe..
Macaulay Culkin mängib selles filmis ratastoolis poissi. Ja teda on päris vahva vaadata rollis, mis ei hõlma sokis mööda maja paanikas ringi jooksmist ega pättidele tuule alla tegemist. Ühtlasi oli ta selle filmi kõige põnevam kuju. Natukene kahju, et tema liin suhteliselt tagaplaanil oli. Mis tuletab mulle meelde, et ühes fotoraamatus on temast üks päris äge pilt, mille ma äkki lähiajal siia postitan. Kummaline on vaadata endist lapsstaari suurena..

Ma ei oska midagi öelda. Selline film, mis võiks tulla laupäeval kell 14:00 TV3'e pealt. Ei hiilanud aga polnud ka piinarikkas vaatamine :D Ajaviiteks, facebooki asemel. Tegelikult ikka natuke parem kui need nädalavahetuse päevased tüüpilised noortefilmid..
IMDB foorumis mõned kurtsid, et see näitab kõiki usklikke pahas valguses nagu nad kõik oleks hullud jne. Ma leian, et filmi tegijate eesmärk polnud kujutada kõiki sellistena, vaid viidata, et selliseid ON olemas ja et igasugune äärmuslikkus ei ole normaalne..

Saved!

No comments: