November 28, 2010

[10/1001] Kätlin Hommik-Mrabte "Minu Maroko"

Photobucket

Tegelikult lugesin ma vahepeal John Fowles'i lühijutte, oli üks selline kogumik, kus neid oli 5 tükki. Aga ma jõudsin läbi lugeda nendest ainult 3 ja viisin selle juba raamatukokku tagasi, siis ei ütleks ma, et ma lugesin selle raamatu läbi. Ja sellest siin jutustama ei hakka ja 1001 läbiloetud raamatu hulka seda ei loe.

Olen mõnda aega plaaninud võtta ette "Minu.. [sisesta riigi nimi]" sarja raamatud. Raamatukogus on need koguaeg välja laenutatud aga lõpuks sain ühe laenutatud, "Minu Maroko". Mul on plaanis neid veel ja veel läbi lugeda, kuna see on üldise sagimise sees hea vahepala. Ma raporteerin milliseid ma nendest loen, kuid ehk teen mingisuguse kokkuvõtte ja paremusjärjestiku vms siis, kui ma olen neid rohkem läbi lugenud. Ma ei julge öelda, et kõik, kuna neid tekib minuarust koguaeg juurde (või avastan mina pidevalt juba olemasolevate sarjaraamatute seast uusi). Niisiis minu muljed tulevad kunagi hiljem.

No comments: