October 12, 2010

Tiiu Kuik

Tiiu Kuik
Foto autor: Yelena Yemchuk

 "Ma koguaeg ütlesin emale:"Ära muretse, kunagi ma
olen Eesti Nokia ja ostan sulle maja". Eesti Nokia
ma muidugi ei ole aga maja ma ostsin talle."

Ma ei ole kõrgmoega kursis ega tea sellel alal tegutsevatest inimestest midagi (ma tean, et peale McQueeni surma juhtus sama, mis peale Jacksoni surma aga see selleks..) aga juhtusin nädalavahetusel ETV's "Pealtnägija" kordust vaatama ja seal andis oma esimese teleintervjuu Tiiu Kuik, Eestist pärit noor ja edukas modell, kes on nüüdseks New Yorkis elanud 7 aastat. Võibolla see on common knowledge, aga mina ei teadnud sellest midagi, niisiis igaks juhuks märgin selle siia teistelegi moevõõrastele. Igatahes, ta rääkis oma elust enne modelliks saamist ja sellest, milline see nüüd on. Kuidas ta pole pärit jõukast perest ja ta "avastati" supermarketis. Ja see neiu jättis endast nii sümpaatse mulje! Ma kuulasin huviga ja oli nii tore näha inimest, kes selles täiesti teistsuguses keskkonnas on jäänud ikka iseendaks. Ja kui tema käest küsiti kas ta mingitel kuulsate inimeste sotsiaalüritustel käib, vastas Tiiu lihtsalt "Ma eriti ei viitsi...". Nii värskendav on kuulda, et siiski olemas tõelisi kuulsusi, kes on ka siis edukad ja tuntud, kui nad ei figureeri pidevalt ajakirjanduses ega võta osa üritustest. Ja see intervjuu viimane osa, Eesti Nokia jutt, nii südamlik ja siiras ja hea. :)
Intervjuud võib näha siit

1 comment:

unetiiger said...

See oli ka minu lemmiklõik tema intervjuust :) Nii armas :)