October 29, 2010

Relief

Photobucket

Käisime täna Liisaga mööda poode - Namarie, Morš (mis oli kinni, kas nad on poe täiesti kinni pannud?), Uuskasutuskeskus, Moodne Kärbež, Hõng (mis on mujale kolinud aga ma ei teadnud..), Säästur1 ja Zara. Ma tahtsin kõige enam Hõngu minna ja mu üllatus oli suur kui väljas polnud enam nende silti ja sisse ka ei saanud. Isegi mingit muud silti polnud, et oleme kolinud. Pärast googeldades leidsin, et nad kolivad Tartu mnt. lähedale. Hea seegi, et poodi täitsa kinni ei pane. Ühtlasi veendusin jälle, et ma ei oska second hand poodides šopata, väga harva leian ma midagi. Või on asi Tallinna poodides, et parem kaup ostetakse väga ruttu ära. Selle H&M'i kleidi ostsin ma Säästur1'est aga seda ei saa nagu täiesti kaltsukaks nimetada, sest neil on paljud riided täiesti uued. Nagu ka see sama kleit, või mulle vähemalt tundub, et see on kas täitsa uus või väga vähe kantud. Olen tükk aega mõnda sellise lõikega igapäevast kleiti otsinud ja vahepeal isegi mõtlesin õmbleja juures teha aga nüüd lõpuks leidsin :)

P.S. Ma ei saa aru miks ma ostan musta värvi riideid juurde kui ma eelistaks mingit muud värvi kanda vahelduseks. Või tegelt natuke isegi saan aru, miks - vana hea kindel valik..

No comments: