October 24, 2010

It's a murder but not a crime

Photobucket

Ma olen viimasel ajal üsna tujust ära pidevalt. Sügisväsimus/masendus vist. Pole nagu mingisugust motivatsiooni õppida, süüa teha, hobidega tegeleda, mitte midagi ei viitsi ja ei taha teha. Ühtegi pilti pole ka näidata, see foto on pea kaks aastat vana. Ainus asi mida ma viitsin teha on trennis käia ja seda olen ma nüüd teinud ka, rohkem kui suvel ja septembris. Ma ei tea ka mida ma täpselt tahan, äkki reisile minna. Aga seda ei juhtu vähemalt selle aasta sees kohe kindlasti mitte..

Äkki peaksin mingisuguse uue "projekti" ette võtma nagu seda oli 30 päeva mäng. Mulle hullult meeldivad blogid, kus inimesed end iga päev pildistada lasevad - äge on võrrelda näit. aasta vanade piltidega. Mulle mõjuvad sellised blogid inspireerivalt, kuid ma ei tea kas ma ise saaks sellega hakkama, sest 1) mul pole kedagi, kes mind iga päev näiteks enne kooli/välja minekut pildistaks 2) praegusel pimedal ajal on pildistamine üldse raskendatud. Mingeid selliseid pilte saaksin ehk teha aga ma ei tea. Võibolla saab nüüd statiivi soetamine õige hoo sisse, tegelikult pidin selle endale juba eelmiseks sünnipäevaks/jõuludeks/kooli lõpuks ostma. Aga ikka ei jõudnud selleni. Äkki nüüd sünnipäevaks? Igatahes kuidagi ma pean endale jälle motivatsiooni leidma, sest praegu on see küll üks suur null..

Samuti mõtlesin ingliskeelse tõlke lisamisele blogile, sest üha enam jälgin välismaiseid blogisid (tegevus, mida ma u 3 kuud tagasi üldse ei teinud) ja google analytics'i järgi on mullegi tekkinud mõned välismaised lugejad. See oleks win-win, sest 1) kõik külastajad saaksid blogist aru 2) mina saaksin keelt praktiseerida, sest praeguses koolis on inkat liiga vähe. Kahjuks. Võibolla hakkan seda uuest aastast tegema, või uuest kuust. Jälle omamoodi challenge ja äkki ka motivaator.


Bonobo - We could forever

No comments: