October 15, 2010

The Edge of Love (2008)

The Edge of Love

Mõtlesin nädalavahetust mõne filmiga alustada, hea otsus iseenesest. Mul oli valida selle ja "The Painted Veil'i" vahel. Otsustasin selle kasuks, kuna arvatavasti oleks teine film liialt reisimishimu äratanud ja ma olen viimastel päevadel juba niigi reisibüroode kodulehtedel tuulanud..

Filmi peategelasteks on Vera ja Caitlin, neid mõlemaid armastab luuletaja Dylan Thomas. Vera oli nooruspõlves mehe esimene armastus, kuid nüüd on tema naiseks Caitlin. Vera ja Dylani teed ristuvad taas Londonis ja imekombel hakkavad kaks naist hästi läbi saama. Vera aitab rahahädas paari välja, kutsudes nad enda poole elama. Peagi ilmub aga Vera ellu William - tõeline kangeline, kes peab peagi jälle sõjatandrile naasma.

The Edge of Love

The Edge of Love

Kõige enam jäid mulle silma naisnäitlejate kenad riided, no need olid mõnusad ja sobisid neile. Silmailu oligi selles filmis kõige enam - kostüümid, hea nurga alt kaadrid, kompositsioonid. Ka näitlejatöö oli hea.
Mis puudutab soundtracki ja filmi üldist sisu, siis need jäid natukene lahjaks. Soundtracki nagu polnudki. Keira Knightley mängis filmis lauljat ja ta laulis kõik oma lood ise, kuid hoolimata sellest, et ma olen tema suur fänn, jättis tema laulmine mind külmaks. Kuid ma ei hooli sellest eriti. Aga soundtracki tõesti rohkem ei mäleta.. Filmi sisu oli kuidagi nähtud juba. Vera ja Williami situatsioon meenutas üks ühele filmi "Brothers" teemat, ainult erineva sõja ajal. Ma ei saa siin spoilerdada, aga tõesti oli sarnasus liiga suur. Ja Vera lausutud "Come back" oli TÄPSELT sama kui "Atonement'is" Cecilia "Come back to me". :D Ma saan aru, et sama näitleja ja nii aga.. Mis Atonementi puudutab, siis see on parem kui "The Edge of Love", see on lausa väga hea. Sellest võiks lausa kirjutada kunagi, kui ma seda uuesti vaatan.

Kokkuvõtteks nii palju, et ajaviiteks sobis, kuid minul uitas küll mõte ringi ja vaatasin vahepeal kella. Ootasin midagi enamat, kuigi häid külgi oli filmil küll. Keira Knightley on ju alati ilus :)
The Edge of Love

No comments: