October 20, 2010

Eat Pray Love (2010)

Eat pray love

Kuna ma täna kooli ei pidanud minema, läksin ma hoopis üle pika aja kinno. Kuna mulle väga meeldib üksi šopata, siis proovisin üksi kinos käimise ka ära. Aga polnud nii meeldiv, kui üksi šoppamine. Lihtsalt peale mõnda trailerit näiteks tahaks öelda kellelegi "seda tahaks näha" või "hea tüüpiline sisu..". Samas filmi jooksul pole vahet, üksi või mitte. Aga jah, see selleks.

Sisust vast piisab kui öelda, et edukas ja abielus naine leiab, et ta on õnnetu ja läheb end otsima Itaaliasse, Indiasse ja Bali saarele.

Ma pettusin selles filmis, kahjuks. Ma olin kuulnud head ja trailer tõotas head ja ootasin midagi üliägedat aga minu jaoks puudus filmil sisu. Ja ma väga tahtsin, et see film meeldiks mulle aga ei meeldinud. Võibolla oli selles ka asi, et see oli jube pikk ja otsese probleemita film ei vea minu jaoks 2 tundi ja 20 minutit välja. Või no, loo probleem oli see, et kas naine saab õnnelikuks või ei saa. Aga see on ju teada juba kui filmi trailerit näha, see film ei saa halvasti lõppeda.. Olid oma toredad kohad ja nii (hambutu Ketut.. võibolla) aga midagi oli puudu. Või oli teema liiga naistekas minu maitsele. Midagi oli igatahes mööda. Soundtrack oli õnneks filmile vastav, main theme on Dario Marianelli oma, kuid tema Atonementi muusika meeldis mulle rohkem.
Mulle tundub, et tegelikult pole sellel filmil suurt häda midagi aga lihtsalt pole minu maitse.. Ootused olid suuremad.

Eat pray love

No comments: