October 2, 2010

30 päeva mäng

Ja lõpetasin oma esimese "blogimängu". Väikese viivitusega, viimane postitus oleks pidanud olema 30. septembril, neljapäeval. Tore üritus iseenesest. Hea just blogisse sisseelamiseks. Arvatavasti hakkan ma nüüd tunduvalt vähem postitama, kindlasti mitte igapäevaselt. Mul on kahju, et ajanappuse ja osalt kindlasti ka laiskuse pärast ei jõua ma viimasel ajal üldse lugeda ja filme vaadata. Mul on endiselt käsil "Kivid ja leib", kuid see on 700 lk paks ja ma loen iga õhtu u 20 lk enne magamaminekut. Ja filme on küll, mida vaadata, aga pole sellist vaba õhtut olnud, et nüüd lesiks voodis ja vaataks. Eriti see nädalavahetus (alates neljapäevase Patarei peoga ja jätkudes tänase tüdrukuteõhtuga), on olnud täis suhtlemist ja kõike muud kui koduseid tegevusi. Introvert minus hakkab vaikselt tüdinema.. :)

Photobucket

No comments: