September 28, 2010

28. päev - See aasta väga detailselt

(Ja ühtlasi jätsin vahele 27. päeva "see kuu väga detailselt", sest kirjutan sellest tänase päeva teema all)

Päris mahukas ja keeruline teema. Väga detailselt ei suuda arvatavasti keegi sellest kirjutada aga mõningase kokkuvõtte võin ikka teha.
Jaanuar - aprill oli keskkool täies hoos. Käisin matemaatika eraõpetaja juures ja eksamid hakkasid vaikselt koitma. Erilisi sündmusi oli vaid üks, Londoni reis märtsis. Ja siis aprill ja mai möödusid eksamitele pühendudes. Kirjand, inglise keel, matemaatika ja ajalugu. Kõik läksid kenasti. Matemaatikaga vaeva nägemine tasus end väga kõvasti ära. Ja nüüd ülikooliski on mul selle võrra eelis.
Minu viimane eksam oli 28. mail ja lõpetamine oli alles enne jaanipäeva. Ma algul mõtlesin, et selle aja võiks töötada, et ülejäänud suvi puhata. Ma ei saanud tööle sinna, kuhu plaanisin ja peale seda viimast eksamit oli mul selle üle väga hea meel. Ma vist suutsin nii üle õppida, sest konkreetselt kuni lõpetamiseni ei teinud ma mitte midagi. Paar päeva peale eksamit oli lihtsalt üks suur blank. Pea ei võtnud üldse vastu mingisugust informatsiooni, mul võttis poes aega sularahas maksmine, kuna ma pidin mõtlema mis rahatähed anda kui arve on a la 32 krooni. Ma ei tea mis see oli aga nii oli ja kuni lõpetamiseni ma lihtsalt laadisin oma akusi ja kuskil töötamine poleks kõne allagi tulnud. Ja peale lõpetamist algas tõesti suvi.
Septembrist alustasin õppetööd uues koolis. Kui enne kulus mul kooli minekuks u 8 minutit (jala), siis nüüd läheb 45 minutit (troll + jala sama pikk maa, mis enne kodust kooli). Siiski meeldib mulle kesklinnas koolis käia. Vähemalt hetkel veel meeldib, see on suur vaheldus 12 aastat praktiliselt maja kõrval koolis käimisele. Ja ma näen inimesi, trollis ja linnas. Tuttavaid ja muidu huvitavaid nägusi.
Mis puudutab ülejäänud aastat, siis.. Ma käin koolis, tuleb eksamisess. Novembri teisel nädalal on vahenädal, loenguid ei toimu ja siis saab võlgu likvideerida. Eeldades, et ma ei suuda neid endale ühe kuuga tekitada, on mul praktiliselt sügisvaheaeg siis. Tuleb mu sünnipäev ja tulevad jõulud. Vahetult enne jõule tuleb iga-aastane spakülastus Pärnus. Midagi muud ma ette ei oska ennustada.

Ivy - Worry about you

Photobucket

No comments: