September 26, 2010

26. päev - See nädal väga detailselt

Ma kardan, et ma ei suuda kõike väga detailselt meenutada aga ma võin üritada.
Esmaspäev - Kooli läksin 11:30'ks. Peale seda läksin arvatavasti koju. Ma ei mäleta, et ma oleks midagi märkimisväärset teinud.
Teisipäev - Kooli 11:30'ks. Inglise keele loengu asemel pidas meile üks prantsuse ülikooli lektor loengut. Ta oli ülichill ja hea huumorimeelega afroameerika naine. Loengu teemaks oli briti muusika ja natuke ka moodi 60nendatel ja sealt edasi kuni 80nendateni. Ta lasi meile biitleid ja Black Sabbathit. No mul oli nägu nalja täis ja särasin iga Led Zeppelini pildi peale, no enam rohkem teemas loengut poleks saanud olla. :D Just iga päev ülikoolis Paranoidi ei kuule. Läksin koju.
Kolmapäev - Kooli 8:00'ks.  Peale seda läksin viru keskuse apteeki ja fotoluksi. Ostsin näokreemi ja filmirulli. Siis hängisin natukene poodides kuni sain sõbrannaga kokku. Istusime, jõime kakaod ja jagasime ülikoolimuljeid. Siis läksin vanaema juurde, kus ema juba kohal oli. Sõime, rääkisime, sain oma objektiivi kätte, jee. Siis tulime koju ja rohkem ei mäleta.
Neljapäev - Kooli 10:30'ks. Peale viimast loengut otsustasin minna Kadriorgu oma helmehaldja pakile järele. See tundus jube hea mõte, et 2 in 1, kool ja pakk, aga tegelikult sellise päeva lõpus on see ikka megaväsitav. Lõpuks jõudsin ma päris hilja koju ja sõin. Ja olin.
Reede - Vaba päev kooli pole jee. Ma tundsin end natuke tõbisena jälle ja otsustasin, et järgmisel nädalavahetusel siiski ema juurde ei lähe. Mis tähendas rõõmusõnumit kahele mu sõbrannale, sest et nüüd saan nende üritustest osa võtta. Läksime emaga k-rautasse, ostsime mulle laualambi. Ja toidupoest läbi. Siis läksime koju tagasi, ma hakkasin õppima. Loomulikult oli mul peale seda aju sõlmes. Et natuke lõõgastuda, võtsin oma helmehaldja paki ette ja tegin mõned kõrvarõngad, lõpetasin tellimustöö ja alustasin ühe käeketiga.

Photobucket

Seejärel läksime viisime emaga rendiauto ära ja Liis tuli meile sinna järele. Sõitsime TTÜ juurde, võtsime Liisi ema peale. Läksime toidupoodi. Sõitsime Keila-Joale chillima. Chill ja söök ja pildistamine nagu ikka. Mul oli vist mingi haigusevimm siiski sees, sest ma läksin juba u 22:15 magama.

Photobucket

Laupäev - Selle päeva kirjeldus on mul tegelikult juba olemas. Muutus nii palju, et õhtul läksin ma siiski korraks toidupoodi, sest mul tuli nuudlisupi isu. Magasin öösel väga halvasti..
Pühapäev - Ärkasin, uimerdasin. Sõitsime Karlaga toidupoodi. Tulin koju tagasi. Olen siin. Mõtlen, et võiks lugeda või mõne koduse ülesande ära teha.

Ma ei pane pahaks kui keegi kirub seda pikka ja igavat postitust, aga ma üritan seda "30 päeva mängu" võimalikult tõsiselt võtta. :D Mis on kahjuks viimastel päevadel natukene failinud ja postitused on sisutühjemad olnud kui ma sooviks. Ehk jõuan ma siiski selle ürituse võiduka lõpuni viia. Ma ei tea mida see tõestama peaks, et ma olen järjekindel või.. Ma ei tea, igatahes mulle on oluline, et ma selle lõpuni ära teeks :D

No comments: