September 25, 2010

25. päev - See päev väga detailselt

Ma ärkasin 9:26. Seejärel läksin ma alla, pesin hambad, vahetasin riided ja läksin kööki. Ühinesin inimestega ja sõin hommikust. Mõne aja pärast läksin ma korraks välja, et kassi pildistada, kuid fotoka aku sai tühjaks. Natukene aega uimerdasime veel niisama ja siis sõitsime linna, Liis mina ja ema ja Kersti. Läksime kadaka selverisse. Siis tõi Liis minu ja ema koju. Ma vaatasin pilte, mis ma tegin ja panin mõned neist blogisse üles. Siis helistas Karla ja ta tuli mulle järele. Me läksime kesklinna, sain pildid ilmutusest kätte. Ta uuris mu uut objektiivi. Läksime Kadriorgu jalutama. Tulin koju tagasi. Sõin lõunat. Vaatasime emaga Desperate Housewives'i kordust. Vaatasin ilmutusest toodud pilte. Uuendasin fotoblogi. Nolifeisin internetis. Kell on 18:57 ja ma arvan, et mu tänane õhtupoolik jätkub samas vaimus, ehk vaatan mõne filmi või piirdun gossip girliga. That's it.

No comments: