September 23, 2010

23. päev - Minu lemmikvideo youtube'is

Youtube on minu jaoks rohkem muusika kuulamise ja filmide trailerite vaatamise koht, spetsiaalseid mingeid ägedaid videosi ma sealt ei otsi. Mis on äkki isegi hea, sest muidu ma veedaks seal lehel arvatavasti tunde.. Niisiis tean ma suhteliselt vähe meeldejäävaid videosi. Üks mu lemmik on mehest, kes reisib rohkem väga väga palju. Ja filmib end erinevates kohtades, esitades oma (üpris kummalist) tantsu.


No ja olles kassifänn, siis meeldib mulle see reklaam, väga. Võibolla isegi rohkem kui eelmine video.. Ma ei tea kas nende kasside, selle loo või filmi "500 days of summer'i" pärast, igatahes ma tahaks küll IKEA'sse minna. :D


Praegu aga suundun oma mp3'e playerile uut playlisti tegema. Iga hommik kooli minnes klõpsin ma lõpuks ikka ühtede ja samade lugudeni, niisiis mul oleks mõtekam üks põhjalik kustutustöö ette võtta. Tujuka inimesena on väga raske panna kokku playlist, millest ma iga lugu igal ajahetkel kuulata suudaks. Mis täna meeldib, see homme enam ei meeldi..


Üks pilt suvest. Ma eriti tegelikult suve ei igatse, küll tahaks ma aga sellist mõnusat 16 kraadist sügis.

2 comments:

Liisa said...

What about homeboy?
:)

Eliise said...

Homeboy jääb kahjuks IKEA kassidele alla :D