September 21, 2010

21. päev - Minu lemmikretsept

Toorjuustukook
http://www.maitse.tv/2007/11/12/isadepaeva-toorjuustukook-vaarikatega/

Mulle meeldib süüa teha ja mitmed (magus)toidud tulevad mul hästi välja, kuid üks eriti mõnus ja lihtne retsept on seesama toorjuustukoogi oma. Ma sain selle lingi sõbrannalt, kes sünnipäevadel alati just seda kooki teeb ja see on nii hea. Ja endalegi üllatuseks suutsin ükskord kodus täpselt sama hea koogi teha. Teen kindlasti veelgi ja siis lisan pilte ka!

P.S. Ma hirmuga mõtlesin, et täna on see päev, kui ma ei jõua postitust teha, sest olen terve päeva lennus olnud ja pean tavalisest varem magama minema, sest kolmapäeviti pean koolis olema juba kell 8, mis tähendab kell 6:30 ärkamist. Aga õnneks oli täna selline teema, millega sai lihtsalt hakkama ilma, et tekiks süümekad liiga pinnapealse teemaarenduse pärast. Ja nüüd lugema ja magama. :)

No comments: