September 18, 2010

18. päev - Minu parim sõber

Kui ma arvasin, et "Minu lemmiklaul" on raske teema, siis ma ilmselgelt polnud tervet teemade nimekirja korralikult läbi lugenud, sest "Minu parim sõber" on veel hullem. Mul ei ole ühte parimat sõpra, mul on parim sõpruskond. Ja lisaks neile on mul palju väga toredaid inimesi, keda ma võin samuti headeks sõpradeks kutsuda.


Nemad on mu kõige kõigem seltskond (+ mina paremal). Siin me seisame õnnelikult lõpukella päeval. Me käisime koos keskkoolis ja tegelikult veel põhikooliski, v.a. Marie, kes tuli 10. meie kooli.

Ma võin ju kirjutada, et meil on koos lõbus ja me räägime ja naerame väga palju ja toetame üksteist, aga teie ju ei tea KUI lõbus meil on ja KUI toetavad me oleme, kuna ma ei oska seda piisavalt hästi edasi anda. Millest on kahju. Igatahes - selliste sõprade puhul tuleb tõesti ainult kõige paremaid sõnu kasutada. Ja mul on heal meel, et mul just sellised parimad sõbrad on.

No comments: