September 14, 2010

14. päev - Mitteilukirjanduslik teos


Kui ma endale koju raamatuid ostan, siis on need pigem just mitteilukirjanduslikud. Mõne ilukirjandusliku teose soetan endale siis, kui olen seda juba lugenud ja see meeldis mulle. Siis on hea kunagi uuesti lugeda ja olla lihtsalt õnnelik, et olen nii hea raamatu omanik :D Aga tihti on mul raske Apollost ja Rahva Raamatust väljuda tühjade kätega just igasuguste kujundus- ja fotoraamatute pärast. Ja kokaraamatud ja kunstiraamatud ja moeraamatud ja neid on niii palju, mis võiks kodus olla. Mu kaks hiljutist lemmikut on "Värv" ja "Väike ruum". Nad sobivad nii hästi kokku ja on sarnased ja mõlemad paljude piltide ja nõuannetega. Ja julgete lahendustega. Neid raamatuid on veel, mida ma näidata tahaks, kuid hetkel ma ei jõua seda teha. Niisiis pidin valima.


No comments: